Close

Rimac C_Two: Ηλεκτρικό hypercar με 1.914 Ps και αυτονομία Επιπέδου 4 [GimSwiss 2018]

Rimac C_Two

Με εντυπωσιακά τεχνικά χαρακτηριστικά το Rimac C_Two αποτελεί από τις σημαντικότερες ατραξιόν στο Σαλόνι της Γενεύης.

Το δεύτερο hypercar της πολλά υποσχόμενης φίρμας από την Κροατία έρχεται να ταράξει να νερά χάρη στα άκρως εντυπωσιακά τεχνικά του χαρακτηριστικά και τις τεχνολογίες του.

To Rimac C_Two χρησιμοποιεί τέσσερις ηλεκτροκινητήρες που βρίσκονται τοποθετημένοι ένας σε κάθε τροχό και συνδυάζονται με σύστημα τετρακίνησης τεχνολογίας torque vectoring.

Rimac C_Two

Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης 2018 (GIMS 2018)

Η συνολική απόδοση φτάνει τους 1,914 Ps και η ροπή αγγίζει τα 2,300 Nm! Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, το C_Two χρειάζεται μόλις 1,85 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία 0-60 mph (0-96 km/h) και 9,1 δευτερόλεπτα για το 400άρι! Επιταχύνει από στάση στα 160 km/h σε μόλις 4,3 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα είναι 412 km/h.

Rimac C_Two

Η συστοιχία μπαταριών είναι χωρητικότητας 120 kWh και διαθέτει υδρόψυκτο σύστημα διαχείρισης θερμότητας ώστε να αποφεύγεται η υπερθέρμανση σε συνθήκες σκληρής χρήσης σε πίστα. Η μπαταρία μπορεί να φορτίσει στο 80% μέσα σε μισή ώρα σε ταχυφορτιστή 250 kW. Σύμφωνα με τη Rimac η αυτονομία του οχήματος φτάνει τα 650 km στον κύκλο NEDC.

Τα γρηγορότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με επιδόσεις supercars

Rimac C_Two

Όλα αυτά τα άκρως εντυπωσιακά τεχνικά χαρακτηριστικά μας κάνει να σκεφτούμε πως μπροστά μας έχουμε άλλον έναν υποψήφιο “Tesla Killer”, καθώς το Rimac C_Two προορίζεται για αντίπαλος του νέου Tesla Roadster.

Πέρα από τις αν μη τι άλλο εντυπωσιακές επιδόσεις, το νέο πόνημα της Rimac είναι εφοδιασμένο με τον απαραίτητο εξοπλισμό που το καθιστά έτοιμο να υποστηρίξει αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 4.

Συγκεκριμένα, έχει οχτώ κάμερες, δύο LIDAR, έξι ραντάρ, δώδεκα υπερηχητικούς αισθητήρες και “ένα εξαιρετικά ακριβές GPS”, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο κατασκευαστής.

Rimac C_Two

Το όχημα διαθέτει επίσης σύστημα τεχνητής νοημοσύνης (AI) καθώς και μια σειρά από άλλες high-tech λειτουργίες όπως για παράδειγμα αναγνώριση προσώπου (σαν τα τελευταίας τεχνολογίας smartphones) μέσω της οποίας ο οδηγός θα ξεκλείδωμα και να θέτει σε λειτουργία το όχημα.

Το σύστημα πλοήγησης μπορεί να λειτουργήσει και ως δάσκαλος αγωνιστικής οδήγησης καθώς μπορεί να φορτώσει οποιαδήποτε πίστα του κόσμου και να δείχνει στον οδηγό την ιδανική γραμμή, το σωστό σημείο φρεναρίσματος και άλλες τέτοιες λεπτομέρειες που θα τον βοηθήσουν να βελτιώσει τους χρόνους του.

Rimac C_Two
Rimac C_Two

Η Rimac σκοπεύει να κατασκευάσει 150 αντίτυπα του C_Two με την παραγωγή να ξεκινά αργότερα μέσα στο 2018. Η τιμή δεν ανακοινώθηκε, αλλά εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε πως θα είναι σαφώς μεγαλύτερη από αυτή του Concept_One, που κόστιζε ένα εκατομμύριο δολάρια.

Rimac C_Two
Rimac C_Two

Πηγή 1, 2

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top