Close

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από ποτάμι σε θάλασσα.

Το Green Water 01 είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό σκάφος 10.000 τόνων+ που θέτει ένα νέο σημείο αναφοράς στη βιωσιμότητα στη βιομηχανία θαλάσσιων logistics.

Η China Ocean Shipping (Group) Company, ή εν συντομία COSCO, είναι ένας κρατικός πολυεθνικός όμιλος ετερογενών δραστηριοτήτων που εδρεύει στη Σαγκάη και ειδικεύεται στις θαλάσσιες μεταφορές. Δεν πρέπει να συγχέεται με την Costco, η COSCO Shipping ιδρύθηκε ως θυγατρική το 2016 μετά από μια εγκεκριμένη συγχώνευση μεταξύ της COSCO και της China Shipping.

Ο Όμιλος COSCO είναι ο μεγαλύτερος μεταφορέας τακτικών γραμμών στην Κίνα, μεταφέροντας εκατοντάδες πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων καθημερινά, ενώ παρέχει επίσης πλοία σε κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες για να τις βοηθήσουν να εξάγουν τα ηλεκτρικά τους οχήματα σε νέες αγορές στο εξωτερικό, συμπεριλαμβανομένης της Ευρώπης.

Για να προσαρμοστεί στην εποχή, η COSCO έχει αναπτύξει ένα τεράστιο, πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, το οποίο έχει πλέον ξεκινήσει επίσημα την υπηρεσία στην Κίνα.

Σύμφωνα με μια ανάρτηση στο WeChat από την COSCO Shipping, η οποία περιλαμβάνει αναφορές από το CCTV της Κίνας, το ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Green Water 01 της εταιρείας έφτασε με ασφάλεια και ελλιμενίστηκε στο λιμάνι του Yangshan από την τοπική διοίκηση θαλάσσιας ασφάλειας.

Το Green Water 01 πλέει σε συνολικό μήκος 119,8 μέτρα, πλάτος καλουπώματος 23,6 μέτρα, βάθος καλουπώματος 9 μέτρα, σχεδιαστικό βύθισμα 5,5 μέτρα και μέγιστη ταχύτητα 19,4 χλμ/ώρα (12 mph). Η COSCO Shipping λέει ότι το ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Green Water 01 παρουσιάζει πολλαπλές πρωτιές για τη ναυτιλιακή βιομηχανία, συμπεριλαμβανομένων συνολικού μήκους, πλάτους, χωρητικότητας εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας νεκρού βάρους (10.0000 τόνοι) και χωρητικότητας μπαταρίας (50.000+ kWh).

Τροφοδοτείται από μια μπαταρία μεγάλης χωρητικότητας που συνδυάζεται για πάνω από 50.000 kWh. Ωστόσο, η COSCO λέει ότι ο αριθμός των μονάδων μπαταρίας μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τη διάρκεια του ταξιδιού στη θάλασσα. Για παράδειγμα, επιπλέον κουτιά μπαταριών 20 ποδιών που προσφέρουν 1.600 kWh ηλεκτρικής ενέργειας μπορούν να φορτωθούν στο δοχείο για μεγαλύτερη εμβέλεια.

Ο καπετάνιος του πλοίου, Wang Jun, είπε στο CCTV ότι όταν το Green Water 01 είναι εξοπλισμένο με 24 κιβώτια μπαταριών, το ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μπορεί να ολοκληρώσει ταξίδια που καταναλώνουν 80.000 kWh ενέργειας, που ισοδυναμεί με περίπου 15 τόνους καυσίμου για ένα παρόμοιο ταξίδι σε ένα παραδοσιακό φορτηγό πλοίο.

Η COSCO Shipping μοιράστηκε επίσης ότι το νέο Green Water 01 μπορεί να εξοικονομήσει 3.900 κιλά (8.600 λίβρες) καυσίμου για κάθε 100 ναυτικά μίλια που διανύονται, μειώνοντας τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 12,4 τόνους.
Μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα, το Green Water 01 ξεκίνησε την εβδομαδιαία υπηρεσία μεταξύ Σαγκάης και Ναντζίνγκ.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top