Rimac C_Two Crach Test

Rimac C_Two: 2 εκ. συγκρούονται με ένα τοίχο [βίντεο]

Για επιτραπεί η κυκλοφορία ενός αυτοκινήτου παγκοσμίως απαιτείται να πραγματοποιηθούν μία σειρά από έλεγχοι. Στα πλαίσια αυτών των δοκιμών η κατασκευάστρια έστειλε το ηλεκτρικό hypercar Rimac C_Two των 2 εκ. ευρώ να συναντήσει ένα τοίχο.

Κάθε όχημα πρέπει να πληροί όλα τα πρότυπα απόδοσης, αντοχής, αξιοπιστίας, και φυσικά να περάσει με άριστα όλα τα τεστ ασφαλείας. Η όλη διαδικασία περιλαμβάνει και τις δοκιμές συγκρούσεων, που κατά κύριο λόγο δεν αρέσουν σε κανέναν, αλλά είναι αναγκαίες.

Rimac C_Two Crach Test

Και αν κάποιων ραγίζει η καρδιά όταν ένα Tesla Model 3 διαλύεται πάνω σε ειδικά τοιχία, πόσο μάλιστα αν δουν το ηλεκτρικό hypercar Rimac C_Two των 1,888hp να πέφτει πάνω σε έναν τοίχο και η πρόσοψη του να γίνεται κομμάτια.

Ο στόχος της Rimac είναι τα αυτοκίνητά της να είναι ασφαλή και να επιτρέπεται να κυκλοφορούν στους δρόμους όλου του κόσμου. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, μία ολοκληρωμένη διαδικασία πιστοποίησης μπορεί να διαρκέσει τρία έως τέσσερα χρόνια καθώς πραγματοποιείται η μετάβαση από το concept στο πρωτότυπο, και εντέλει στο όχημα παραγωγής.

Rimac C_Two Crach Test

Το πρώτο βήμα είναι η εκτέλεση προσομοιώσεων και ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου με τη βοήθεια υπολογιστών. Ακολουθούν οι δοκιμές υλικών και εξαρτημάτων, οι οποίες προηγούνται του προγράμματος δοκιμής του οχήματος, το οποίο απαιτεί πραγματικά πειραματικά πρωτότυπα. Στη συνέχεια, έρχονται τα πρωτότυπα επικύρωσης δοκιμών, τα πρωτότυπα προπαραγωγής και φυσικά το τελικό προϊόν.

Όσον αφορά το ηλεκτρικό hypercar Rimac C_Two – από το οποίο θα παραχθούν μόνο 150 – μόλις ξεκίνησε ο πρώτος γύρο δοκιμών σύγκρουσης. Αυτό σημαίνει ότι η εταιρεία μπορεί τώρα να προχωρήσει στο επόμενο στάδιο ανάπτυξης, το οποίο είναι η περαιτέρω βελτίωση του σχεδιασμού και η τελειοποίηση του με βάση τα αποτελέσματα των εικονικών προσομοιώσεων.

Rimac C_Two Crach Test

Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι η Rimac χρησιμοποίησε το ίδιο monocoque και στους πέντε τύπους δοκιμών σύγκρουσης που πραγματοποίησε. Επιπλέον δοκιμή αποτελούσε μία τελική σύγκρουση με στόχο τον έλεγχο αντοχής της οροφής.

Η χρήση του ίδιου πρωτοτύπου ή αυτοκινήτου για πολλαπλές δοκιμές είναι σίγουρα πρόκληση. Επιπλέον, το να βλέπεις το ίδιο όχημα να συγκρούεται με τον τοίχο ξανά και ξανά δεν είναι και το πιο όμορφο θέαμα στον κόσμο, πόσο μάλιστα όταν πρόκειται για ένα ηλεκτρικό hypercar όπως το Rimac C_Two. Ωστόσο, όταν είναι ένας μικρός κατασκευαστής εν μέρη αναγκάζεσαι να ακολουθήσεις αυτή την τακτική, ειδικά όταν το όχημα που δοκιμάζεις κάνει δύο εκατομμύρια.

Πηγή