Close

Πρωτότυπα Audi E-Tron κυκλοφορούν στη Γενεύη [GimSwiss 2018]

Audi e-tron

Εν αναμονή της αποκάλυψης του Audi E-Tron παραγωγής, τον ερχόμενο Αύγουστο, η γερμανική εταιρεία μας δίνει μια πρόγευση μέσω των καμουφλαρισμένων πρωτότυπων που κυκλοφορούν αυτές τις ημέρες στους δρόμους της Γενεύης.

Το Σαλόνι της Γενεύης αποτελεί μια καλή ευκαιρία για την Audi που ακόμα δεν έχει ακόμα έτοιμο το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της, να στρέψει πάνω της τα φώτα της δημοσιότητας.

Η έκδοση παραγωγής του πολυαναμενόμενου E-Tron θα αποκαλυφθεί επίσημα στις Βρυξέλλες στις 30 Αυγούστου. Μέχρι τότε ένας στόλος από 250 πρωτότυπα θα δοκιμάζονται εντατικά σε δημόσιους δρόμους χρησιμοποιώντας τη λιβρέα που βλέπετε και στις φωτογραφίες και το video.

Audi e-tron

Το πρωτότυπο E-Tron διαθέτει πιο σπορ εμφάνιση απ’ ότι το Q5, πιο “επιθετικά” φωτιστικά σώματα LED, ενώ νέo σχήμα έχει και η γρίλια. Το εσωτερικό του είναι ευρύχωρο με την Audi να σημειώνει ότι μπορεί να φιλοξενήσει πέντε επιβάτες.

Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης 2018 (GIMS 2018)

Audi e-tron

Πληροφορίες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της έκδοσης παραγωγής δεν έχουν διαρρεύσει. Αυτό που γνωρίζουμε ότι θα έχει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς ενσωματώνοντας το σύστημα e-quattro, ενώ θα μπορεί να χρησιμοποιεί ταχυφορτιστές 150kW. Μάλιστα, η Audi αναφέρει πως 30 λεπτά φόρτισης είναι αρκετά ώστε το E-Tron να καλύψει το επόμενο σκέλος ενός μεγάλου ταξιδιού.

Audi e-tron
Audi e-tron

Το Audi E-Tron πρωτοπαρουσιάστηκε ως concept το 2015 και σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που τότε είχαν δημοσιοποιηθεί, χρησιμοποιούσε τρεις ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 430 hp που μπορούσαν να φτάσουν και τους 500 hp για μικρές περιόδους. Η Audi υποσχόταν 500 km αυτονομία και επιτάχυνση 0-100km/h σε 4,6 δευτερόλεπτα.

Audi e-tron
Audi e-tron
Audi e-tron

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top