Close

To Rimac Concept Two θα υποστηρίζει αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 4

Το νέο Rimac Concept Two που φιλοδοξεί να αποτελέσει το αντίπαλο δέος του νέου Tesla Roadster, θα είναι εφοδιασμένο με μπαταρία χωρητικότητας 120 kWh και θα υποστηρίζει αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 4.

Νέες πληροφορίες βλέπουν το φως της δημοσιότητας σχετικά με το πολυαναμενόμενο ηλεκτρικό hypercar της Rimac, το Concept Two, που θα παρουσιαστεί επίσημα στο κοινό στις αρχές Μαρτίου (8-18/3) στο Σαλόνι της Γενεύης (Geneva Motor Show).

Η εταιρεία από την Κροατία έχει θέσει πολύ υψηλά τον πήχη για το νέο της δημιούργημα έχοντας βάλει ως στόχο το νέο, πανίσχυρο Tesla Roadster που αναμένεται να περάσει στην παραγωγή το 2020.

Τι είναι η αυτόνομη οδήγηση; Επεξήγηση των Levels

Πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου hypercar δεν έχουν διαρρεύσει, ωστόσο λέγεται πως η συστοιχία μπαταριών που θα χρησιμοποιεί θα είναι χωρητικότητας 120 kWh, σημαντικά μεγαλύτερη δηλαδή από την αντίστοιχη του Concept One (82 kWh) των 1.224hp, αλλά αισθητά μικρότερη από αυτήν του Tesla Roadster (200 kWh).

Μια άλλη πληροφορία που είδε το φως της δημοσιότητας αναφέρει πως το Rimac Concept Two θα υποστηρίζει αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 4! Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός θα αναλαμβάνει τον έλεγχο μόνο σε εξαιρετικά περίπλοκες καταστάσεις ή όταν επίκεινται ακραίες καιρικές συνθήκες.

Προφανώς το νέο υπερόπλο της Rimac θα είναι εφοδιασμένο με όλο τον high tech εξοπλισμό που θα μπορεί να υποστηρίξει αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 4 όταν εγκατασταθεί το απαραίτητο λογισμικό. Όπως δηλαδή συμβαίνει και με την περίπτωση των αυτοκινήτων της Tesla.

Σύμφωνα με την Monika Mikac , Chief Operating Officer της Rimac, στα πλάνα της εταιρείας είναι να κατασκευάσει 100 Concept Two εκ των οποίων τα 20 θα είναι διαθέσιμα προς πώληση μέσα στο 2018. Όσο για την τιμή του, αυτή θα ξεπερνά το ένα εκατομμύριο δολάρια.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top