Close

Toyota Concept-i: Το όραμα της Toyota για τις μελλοντικές μετακινήσεις

Το όραμά της για τις μελλοντικές μετακινήσεις παρουσιάζει η Toyota στο Σαλόνι της Γενεύης, μέσα από τρία οχήματα που εντάσσονται στη σειρά Concept-i.

Το μικρότερο όχημα της σειράς είναι το Concept-i Walk, που απευθύνεται σε πεζούς. Πρόκειται για ένα τρίκυκλο, ηλεκτρικό σκουτεράκι που διαθέτει ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας τα οποία βοηθούν στην αποφυγή εμποδίων. Η αυτονομία του κυμαίνεται από 10 έως 20 km.

Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης 2018 (GIMS 2018)

Ακολουθεί το Concept-i Ride, ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης στις διαστάσεις του Smart ForTwo, αλλά με πιο φουτουριστική εμφάνιση και state-of-the-art τεχνολογίες.

Βασικό χαρακτηριστικό του μικρού ηλεκτρικού οχήματος είναι το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης (AI) που διαθέτει, το οποίο του δίνει τη δυνατότητα να κινείται αυτόνομα. Σύμφωνα με την Toyota, το Concept-i Ride μπορεί με μια πλήρη φόρτιση να καλύψει 100 με 150 km. Στα αξιοσημείωτα, οι πόρτες τύπου gullwing που διαθέτει.

Η γκάμα συμπληρώνεται από το μεγαλύτερο όχημα της παρέας, που ονομάζεται Concept-i και το οποίο πρωτοπαρουσιάστηκε στο CES 2017.

Το Concept-i σχεδιάστηκε από το ερευνητικό κέντρο CALTY που έχει η εταιρεία στην Californa και χάρη στο “Yui”, το προηγμένο σύστημα τεχνητής νοημοσύνης (AI) που χρησιμοποιεί, μπορεί να προβλέπει τις ανάγκες των επιβατών του, να βελτιώνει την καθημερινότητά τους και όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Toyota, “να εμπνέει τη φαντασία τους”.

Το μέλλον της αυτοκίνησης σύμφωνα με τον αρχισχεδιαστή της Toyota

Το αυτοκίνητο είναι πλήρως αυτόνομο, μπορεί ωστόσο να λειτουργήσει και χειροκίνητα, καθώς διαθέτει τιμόνι και χειριστήρια. Μεταξύ άλλων, το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης, μπορεί μέσω φωτισμού και ήχων να επικοινωνεί κρίσιμες πληροφορίες στους επιβάτες του.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top