Στο Σαλόνι της Γενεύης η Hyundai παρουσιάζει την ηλεκτρική έκδοση του Kona που διαθέτει προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και αυτονομία έως 470 km.
Οι πωλήσεις του νέου ηλεκτρικού compact SUV θα ξεκινήσουν άμεσα με την κορεάτικη εταιρεία να θέτει υψηλά τον πήχη.
Στην προσπάθειά της να προκαλέσει ένα σχετικό “θόρυβο” γύρω από το νέο, ηλεκτρικό μοντέλο της, χρησιμοποιεί μια επιθετική στρατηγική μάρκετινγκ βάζοντας στο παιχνίδι τον CEO της Tesla, Elon Musk.
Μια σειρά από διαφημιστικές πινακίδες όπως αυτή που βλέπετε στις φωτογραφίες, έχουν κάνει την εμφάνισή τους σε διάφορες χώρες της Ευρώπης.
Τρία ηλεκτρικά Hyundai Kona ποζάρουν σε αυτήν, συνοδευόμενα από δύο μηνύματα. Το ένα αναφέρει “Σειρά σου, Elon” και το άλλο, στο κάτω μέρος, “Το πρώτο συμπαγές ηλεκτρικό SUV είναι εδώ”.
Προφανώς και το Kona δεν ανήκει στην κατηγορία του Tesla Model X καθώς το ένα είναι compact και το άλλο πολυτελές SUV.
Υπάρχει, ωστόσο, στα σκαριά το Tesla Model Y, ένα SUV μικρότερων διαστάσεων σε σχέση με το Model X, το οποίο θα πατήσει πάνω σε μια νέα πλατφόρμα που ετοιμάζει η εταιρεία και που αναμένεται να βγει στην παραγωγή το 2020 ή στα τέλη του 2019.
Δεν είναι, πάντως, η πρώτη φορά που ο ιθύνων νους της Tesla πρωταγωνιστεί σε διαφημιστική καμπάνια αυτοκινητοβιομηχανίας. Ανάλογη τακτική είχε ακολουθήσει και η Audi το καλοκαίρι του 2017 θέλοντας να διαφημίσει το επερχόμενο ηλεκτρικό της SUV, E-Tron…
Προφανώς ο Elon Musk “πουλάει”, όπως πουλάει και η Tesla, η οποία δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι το 2017 ήταν πρώτη σε πωλήσεις στην Ευρώπη στην κατηγορία πολυτελών σεντάν.