Εν αναμονή της Porsche Mission E που θα βγει στην παραγωγή το 2019, η γερμανική εταιρεία φροντίζει να κρατά “ζεστούς” τους φίλους της με διάφορα τεχνάσματα.
Το πιο πρόσφατο είναι η νέα εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας με την ονομασία “Porsche Mission E Augmented Reality” που είναι διαθέσιμη στο Google Play και στο App Store.
“Προσφέρουμε στους φίλους μας μια ‘εικονική’ γεύση από το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο της Porsche”, ανέφερε ο αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Porsche AG, Kjell Gruner.
“Η τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) μας προσφέρει τρόπους να απεικονίσουμε σύνθετες πτυχές της τεχνολογίας του νέου οχήματος με ζωηρό και συναισθηματικό τρόπο. Είναι σημαντικό για εμάς να μπορούν οι πελάτες μας να βυθιστούν στην τεχνολογία του αύριο και να εκφράσουν τον ενθουσιασμό τους σε πρώιμο στάδιο – οπουδήποτε και οποτεδήποτε”.
Ο Fred Lambert του Electrek.co είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει τη νέα αυτή εφαρμογή, στο πάρκινγκ του σπιτιού του, δίπλα στο προσωπικό του Tesla Model S.
Η εφαρμογή παρέχει πολλές δυνατότητες στον χρήστη, ο οποίος πέρα από τις χρωματικές επιλογές που έχει στη διάθεσή του, μπορεί να ενημερωθεί για τους ηλεκτροκινητήρες, τη συστοιχία μπαταριών και την αεροδυναμική. Μέχρι και virtual βόλτα μπορεί να κάνει οδηγώντας εξ αποστάσεως το όχημα.
Υπάρχει, επίσης, η δυνατότητα να ανοίξει τις suicide πόρτες της Porsche Mission E και να εξερευνήσει το εσωτερικό της, το οποίο δεν έχει πάρει ακόμα την τελική μορφή που θα έχει στο μοντέλο παραγωγής.
Δείτε το video που ετοίμασε ο Fred Lambert και πάρτε μια γεύση από το εντυπωσιακό ηλεκτρικό μοντέλο της Porsche.
0 Comments