Το παρόν, το παρελθόν και το μέλλον των μετακινήσεων συναντώνται κάτω από την ίδια στέγη, στο Μουσείο της BMW, καθώς από τις 23 Μαρτίου ξεκινά μια νέα έκθεση που έχει ως κεντρικό θέμα τη μάρκα BMW i.
Η έκθεση που τιτλοφορείται “BMW i. Visionary Mobility.” θα διαρκέσει 18 μήνες (μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2019) και θα παρουσιάσει καινοτόμες φιλοσοφίες μετακίνησης και πρωτότυπα που αποτελούν το όραμα της εταιρείας.
Στόχος της έκθεσης είναι να τιμήσει την επιτυχία ενός brand που δημιούργησε νέα σημεία αναφοράς με τα BMW i3 και BMW i8 και έφερε την επανάσταση στις μεγάλες πόλεις με ένα μεγάλο αριθμό υπηρεσιών μετακίνησης.
Σε ένα θεματικό πάρκο περίπου 30 σταθμών αποκαλύπτεται η ποικιλία της ηλεκτροκίνησης, οι διάφορες πτυχές των βιώσιμων υλικών και οι προκλήσεις της μελλοντικής μετακίνησης μηδενικών ρύπων.

Το BMW Group στοχεύει σε πωλήσεις τουλάχιστον 140.000 ηλεκτρικών/υβριδικών μοντέλων το 2018 και φαίνεται ότι βρίσκεται στο σωστό δρόμο, καθώς οι παγκόσμιες πωλήσεις αυτού του τύπου οχημάτων ανέρχονται στις 15.041 το πρώτο δίμηνο του 2018, παρουσιάζοντας αύξηση 40,2% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα πέρσι.
Περισσότερες πληροφορίες για την έκθεση “BMW i. Visionary Mobility.” μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του Μουσείου της BMW: www.bmw-museum.de.