Τι σχέση μπορεί να έχουν τα ηλεκτρικά οχήματα με τη βιομηχανία αναψυκτικών/ποτών και τα παντοπωλεία; Κι όμως έχουν και μάλιστα μεγάλη, σύμφωνα με την Morgan Stanley.
Αναλυτές του τραπεζικού Κολοσσού ισχυρίζονται πως όσο αυξάνονται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στους δρόμους των ΗΠΑ, τόσο θα μειώνονται οι οδηγοί που θα σταματούν στα βενζινάδικα/παντοπωλεία για καύσιμα και για ψώνια. Και το γεγονός αυτό, σύμφωνα με τους αναλυτές, αναμένεται να έχει μεγάλο αντίκτυπο στις πωλήσεις των αναψυκτικών/ποτών.
Είναι χαρακτηριστικό ότι μεγάλο ποσοστό των πωλήσεων των ενεργειακών ποτών γίνεται σε τέτοιου είδους καταστήματα, κατά τη διάρκεια ανεφοδιασμού.
Σύμφωνα με τον Jeff Lenard από τον Σύνδεσμο παντοπωλείων, το 60% των κερδών σε αυτά τα καταστήματα προέρχεται από πωλήσεις αναψυκτικών/ποτών και όχι από τα καύσιμα.
“Τα ποτά οδηγούν τις πωλήσεις και τα ποτά φέρνουν κέρδη στα παντοπωλεία, οπότε οποιοσδήποτε ανταγωνισμός που θα μπορούσε να μειώσει τις πωλήσεις αποτελεί ανησυχία. Όπως και να χει, πιστεύω ότι τα παντοπωλεία θα κάνουν ό,τι κάνουν πάντα: θα βρουν καλύτερο τρόπο να ανταγωνιστούν”, ανέφερε ο Lenard στην Washington Post.
Ειδικοί εκτιμούν ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν πρόκειται να εξαπλωθούν σε τόσο μεγάλο βαθμό που να επηρεάσουν άμεσα τη συγκεκριμένη αγορά, αλλά σε βάθος 20ετίας. Μέχρι τότε βέβαια τα πολυκαταστήματα έχουν τη δυνατότητα να λάβουν τα μέτρα τους εγκαθιστώντας σταθμούς φόρτισης ώστε να μπορέσουν να κρατήσουν τους οδηγούς για ακόμα περισσότερο χρόνο στο χώρο απ’ ότι συμβαίνει σήμερα, κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού καυσίμων.