Close

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό MINI παραγωγής έρχεται το 2019

Το 2019 θα κυκλοφορήσει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό MINI παραγωγής, όπως ανακοινώθηκε από το BMW Group. To ηλεκτρικό MINI θα αποτελέσει έκδοση του βασικού 3θυρου μοντέλου της μάρκας.

Πριν λίγους μήνες η MINI παρουσίασε το πρώτο της plug-in υβριδικό μοντέλο, το MINI Cooper S E Countryman ALL4, το οποίο συνδυάζει 3-κύλινδρο βενζινοκινητήρα με τεχνολογία TwinPower Turbo της MINI και από ένα συγχρονισμένο ηλεκτροκινητήρα.

Το επόμενο βήμα είναι η παραγωγή ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου, που θα γίνει πραγματικότητα το 2019, όπως ανακοίνωσε επίσημα το BMW Group.

Το ηλεκτρικό MINI θα αποτελέσει έκδοση του βασικού 3θυρου μοντέλου της μάρκας και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Οξφόρδης που αποτελεί και την κύρια μονάδα παραγωγής του 3θυρου ΜΙΝΙ. Το δε σύστημα κίνησης θα κατασκευάζεται στα κέντρα ηλεκτροκίνησης των Εργοστασίων του BMW Group σε Dingolfing και Landshut στη Βαυαρία.

Όπως ανακοίνωσε το BMW Group, η προϊοντική γκάμα της MINI θα επεκταθεί μέσα στα επόμενα χρόνια, καθώς τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης βενζίνης και diesel, θα πλαισιωθούν από μία plug-in υβριδική έκδοση και ένα ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις του BMW Group, μέχρι το 2025 τα ηλεκτρικά οχήματα θα έχουν μερίδιο 15-25% επί των πωλήσεων.

Η περίπτωση του MINI E

Το 2009 η BMW είχε εξελίξει το MINI E, ένα τροποποιημένο MINI Cooper το οποίο αποτελούσε κομμάτι του BMW Project i. Ήταν ένα όχημα επίδειξης που χρησιμοποιούσε ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 200hp και μπαταρία ιόντων-λιθίου 35 kWh.

Σε ιδανικές συνθήκες η αυτονομία του έπειτα από πλήρη φόρτιση, έφτανε τα 251 km. Σε φυσιολογικές συνθήκες οδήγησης μπορούσε να καλύψει απροβλημάτιστα 175 km στην πόλη και κάτι παραπάνω από 150 km στον αυτοκινητόδρομο.

Στον τομέα των επιδόσεων, ο ηλεκτρονικός περιοριστής δεν του επέτρεπε να ξεπεράσει τα 153 km/h, ενώ χρειαζόταν 8 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία του 0-100 km/h.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top