Close

2025 Mercedes G580: Αποκαλύφθηκε με τεχνολογία EQ και τέσσερις κινητήρες

Η Mercedes αποκάλυψε την ηλεκτρική G-Class 2025 – την οποία αποκαλεί «G580 με τεχνολογία EQ» – στο Μπέβερλι Χιλς της Καλιφόρνια.

Έρχεται με 4 ανεξάρτητους ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνδυαστικά 579 ίππους και 879 lb-ft ροπής. Κάθε κινητήρας έχει το δικό του κιβώτιο 2 ταχυτήτων, παρέχοντας πρόσβαση σε χαμηλή ταχύτητα με μείωση ταχύτητας 2:1 για εκτός δρόμου, και οι 4 ανεξάρτητοι κινητήρες σημαίνουν ότι το αυτοκίνητο μπορεί να μεταφέρει τη ροπή σε οποιονδήποτε τροχό τη χρειάζεται.

Η Mercedes διαθέτει επίσης ένα χαρακτηριστικό G-steering, το οποίο είναι ένα είδος μίνι έκδοσης του G-turn, το οποίο θα σας βοηθήσει να κάνετε εξαιρετικά σφιχτές στροφές ενεργοποιώντας το torque vectoring.

Το G580 μπορεί να σκαρφαλώσει έως και 100% (45º) και να κρατήσει σταθερό σε πλευρικές κλίσεις έως και 35º, να περάσει 33,5 ίντσες νερού (6 ίντσες βαθύτερο από την έκδοση αερίου), με απόσταση από το έδαφος 9,8 ίντσες, γωνία προσέγγισης 32º , γωνία αναχώρησης 30,7º και γωνία θραύσης 20,3º, με ανεξάρτητη ανάρτηση διπλού ψαλιδιού μπροστά και συμπαγή άξονα de Dion πίσω.

mercedes-g-class

Tο G580 διαθέτει μια λειτουργία “διάφανης κουκούλας”, η οποία χρησιμοποιεί μια κάμερα για να δείξει τι υπάρχει μπροστά και κάτω από το αυτοκίνητο στην εσωτερική οθόνη. Αυτό είναι σημαντικό για εκτός δρόμου διαδρομές όπου τα εμπόδια που μπορεί να εμφανιστούν είναι πολλά.

Όσον αφορά την εξωτερική σχεδίαση, το G580 είναι βασικά το ίδιο με το G-Class αερίου, με το χαρακτηριστικό boxy design.

Η Mercedes λέει ότι το όχημα έχει «βελτιστοποιήσει την αεροδυναμική», η οποία ήταν σίγουρα η κύρια σχεδιαστική πρόθεση αυτού του οχήματος που αποτελείται αποκλειστικά από ευθείες γραμμές. Αλλά στην πραγματικότητα, υπήρξαν μερικές μικρές αλλαγές, όπως μια ελαφρώς τροποποιημένη κολόνα Α και μια λωρίδα πάνω από το παρμπρίζ για να εξομαλύνει το μπροστινό άκρο της οροφής.

Όσο για λεπτομέρειες σχετικά με τις δυνατότητές του, οι προαναφερθέντες 4 κινητήρες μπορούν να επιταχύνουν στα 100 χλμ/ώρα σε εκτιμώμενα 4,6 δευτερόλεπτα και να φτάσουν σε τελική ταχύτητα 180 χλμ/ώρα.

Η Mercedes δεν μας έχει πει ακόμη έναν αριθμό αυτονομίας, αλλά με μια μπαταρία 116 kWh και ένα πρόσωπο που είναι ακόμη πιο επίπεδο από τον ανταγωνισμό της με ηλεκτρικό τρίγωνο στους τροχούς, μπορούμε να φανταστούμε ότι είναι κάπου στα 250. Είναι 473 χιλιόμετρα σε WLTP, αλλά το WLTP είναι λίγο πιο επιεικές από τους αριθμούς EPA.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top