Tesla: Αναβαθμίσεις επιδόσεων για Model S και Model X
Close

Tesla: Αναβαθμίσεις επιδόσεων για Model S και Model X

Σε μια σειρά από αναβαθμίσεις σε hardware και software των μοντέλων της προϊοντικής της γκάμα προχώρησε η Tesla με έμφαση στη βελτίωση των επιδόσεων των Model S και Model X.

Έτσι τα Model S και Model X που θα κατασκευαστούν από δω και στο εξής θα προσφέρουν ακόμα πιο ανταγωνιστικές επιδόσεις.

Την ύπαρξη των αναβαθμίσεων επιβεβαίωσε με δηλώσεις του εκπρόσωπος της Tesla στο Electrek, χωρίς ωστόσο να μπει σε λεπτομέρειες.

Όπως προαναφέραμε το βάρος των αναβαθμίσεων πέφτει πάνω στη βελτίωση των επιδόσεων, ιδιαίτερα κατά την επιτάχυνση από στάση.

Έτσι, για τη διαδικασία 0-60 mph (0-99km/h) το Model S 75 με τον ένα ηλεκτροκινητήρα χρειάζεται πλέον 4,3 δευτερόλεπτα από 5,5, ενώ το Model S 75D, με τους δύο ηλεκτροκινητήρες (τοποθετημένοι ένας στον μπροστινό άξονα και ένας στον πίσω), 4,2 δευτερόλεπτα, από 5,2.

Μικρή βελτίωση παρουσιάζει και το Model S 100D (με δύο ηλεκτρικά μοτέρ) που έριξε κατά ένα δέκατο την επίδοσή του στη διαδικασία (από τα 4,2 δευτερόλεπτα, στα 4,1).

Το αυτό ισχύει και για το πολυτελές SUV της Tesla, Model X, το οποίο και στις δύο εκδόσεις του προσφέρεται με δύο ηλεκτροκινητήρες.

Oι αναβαθμίσεις που έγιναν βοηθούν το Model X 75D να κάνει το 0-60mph σε 4,9 δευτερόλεπτα, από 6, ενώ το Model X 100D χρειάζεται πλέον 4,7 δευτερόλεπτα από 5,2.

Για την περίπτωση του Model X, η Tesla δίνει τη δυνατότητα με επιπλέον 3.000 δολάρια ΗΠΑ, ο υποψήφιος αγοραστής να επιλέξει την 7θέσια διάταξη καμπίνας, όπου η δεύτερη και η τρίτη σειρά καθισμάτων αναδιπλώνονται προσφέροντας άπλετο χώρο για μεταφορά αποσκευών και όχι μόνο.

Το Model X θα συνεχίσει να διατίθεται και στις εκδόσεις με 5θέσια και 6θέσια διάταξη καθισμάτων.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top