Close

Πόλη αποκλειστικά για αυτόνομα λεωφορεία κατασκεύασε η Σιγκαπούρη

Πόλη αποκλειστικά για αυτόνομα λεωφορεία κατασκεύασε η Σιγκαπούρη προκειμένου να δοκιμάσει με άνεση αυτόνομα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Η μικρή αυτή πόλη έχει έκταση 20 στρέμματα και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων φωτεινούς σηματοδότες, στάσεις λεωφορείων και διαβάσεις πεζών, τα οποία έχουν κατασκευαστεί με βάσει τις συγκεκριμένες προδιαγραφές που η χώρα χρησιμοποιεί στους δημόσιους δρόμους της.

Επίσης, υπάρχει ένας μικρός λόφος για να γίνεται έλεγχος των επιδόσεων των αισθητήρων όταν δεν μπορούν να δουν ευθεία, ουρανοξύστες για να μιμούνται τις ραδιοπαρεμβολές από ψηλά κτίρια καθώς και μηχανισμός βροχής προκειμένου να προσομοιωθούν οι συχνές τροπικές βροχοπτώσεις της χώρας.

Ο Lee Chuan Teck, πρώην αναπληρωτής γραμματέας του Υπουργείου Μεταφορών ανέφερε ότι η Σιγκαπούρη είναι πιθανότατα η μόνη χώρα που αντιμετωπίζει το ζήτημα των μετακινήσεων με αυτόνομα μέσα αλλά και τα αυτόνομα οχήματα γενικότερα με τόσο ενεργό και συστηματικό τρόπο, ενώ εξετάζει την υιοθέτηση σχετικών κανονισμών άμεσα.

Τα δεδομένα που συλλέγονται από τις δοκιμές θα επιτρέψουν στην κυβέρνηση να μπορέσει να φτιάξει ένα νομοσχέδιο με κανονισμούς για αυτόνομα οχήματα στο β΄ ήμισυ του έτους.

Το μικρό μέγεθος της χώρας, η προηγμένη υποδομή του δρόμου και το σύστημα κυκλοφορίας καθιστούν τη μικρή αυτή πόλη ως ιδεατή για τις εταιρείες ανάπτυξης συστημάτων αυτόνομης οδήγησης.

Ήδη υπάρχουν πάνω από 10 εταιρείες που δοκιμάζουν οχήματα στο τεχνολογικό πανεπιστήμιο Nanyang στα δυτικά της Σιγκαπούρης, δήλωσε ο Niels de Boer, διευθυντής προγράμματος για μελλοντικές λύσεις μεταφορών στο πανεπιστήμιο. Ο ίδιος ανέφερε ότι στις αρχές του επόμενου έτους θα συμμετάσχουν δύο λεωφορεία της Volvo AB και θα έρθουν κι άλλα.

Η ταχύτητα στη δοκιμαστική πόλη είναι 20-25 χιλιόμετρα την ώρα λόγω των κινδύνων και των διασταυρώσεων που υπάρχουν.
Στην πόλη υπάρχουν επτά κάμερες 360 μοιρών που προβάλλουν ζωντανά βίντεο στο κέντρο ευφυών συγκοινωνιακών συστημάτων της Αρχής Μεταφορών στο κέντρο της πόλης. Σε συνδυασμό με τα δεδομένα που συλλέγονται από τα οχήματα, η κυβέρνηση κατασκευάζει μια βάση δεδομένων που θα της επιτρέψει να αξιολογήσει αν τα αυτόνομα οχήματα είναι έτοιμα για τους δημόσιους δρόμους και πως θα μπορούσε να γίνει η ενσωμάτωσή τους.

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top