Close

Volkswagen: Θέλει να σπάσει το ρεκόρ του Pikes Peak με ένα νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Η Volkswagen Motorsport έχει στοχεύσει στο ρεκόρ Pikes Peak με ένα ηλεκτρικό όχημα, στην περίφημη διαδρομή στο βουνό του Κολοράντο με ολοκαίνουριο αγωνιστικό αυτοκίνητο τον Ιούνιο του επόμενου έτους.

Ο γερμανός κατασκευαστής έχει ήδη ξεκινήσει να ασχολείται με το αυτοκίνητο με τεχονολογία τετρακίνησης, με το έργο να θεωρείται αναπόσπαστο μέρος του στόχου του κατασκευαστή αυτοκινήτων να προσφέρει μέχρι το 2025 23 ηλεκτροκίνητα οχήματα.

Ο διευθυντής της Volkswagen Motorsport, Sven Smeets, δήλωσε: “Ο αγώνας στην κορυφή του Pikes είναι μια καινούργια αρχή για εμάς. Για πρώτη φορά αναπτύσσουμε ένα ολοκαίνουριο όχημα. Το έργο είναι επίσης ένα σημαντικό ορόσημο στον νέο μας προσανατολισμό στον τομέα των μηχανοκίνητων σπορ”.

Η Volkswagen έφυγε από το παγκόσμιο μηχανοκίνητο αγωνιστικό χώρο στο τέλος της περασμένης σεζόν, όταν η κρίση εκπομπών ντίζελ την ανάγκασε να αποσυρθεί από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι μετά την κυριαρχία της σειράς με τέσσερις τίτλους οδηγών και κατασκευαστών.Από την αποχώρηση του WRC, η μάρκα έχει επικεντρώσει τις προσπάθειές της στην ανάπτυξη ενός Polo R5 αυτοκινήτου για τους πελάτες. Την ίδια στιγμή, η Volkswagen έχει υποστηρίξει ομάδες στο World and Global Rallycross.

Ο Δρ. Frank Welsch, μέλος του διοικητικού συμβουλίου που είναι αρμόδιος για την ανάπτυξη, δήλωσε: “Η κορυφή του λόφου Pikes Hill είναι ένας από τους πιο γνωστούς αγώνες αυτοκινήτων παγκοσμίως. Αποτελεί τεράστια πρόκληση και ως εκ τούτου είναι εξαιρετικά κατάλληλη για να αποδείξει τις δυνατότητες των επερχόμενων τεχνολογιών. Το αυτοκίνητό μας θα είναι εξοπλισμένο με καινοτόμο τεχνολογία μπαταριών και κινητήρων.Η ακραία δοκιμή αντοχής στο Pikes Peak θα μας δώσει σημαντικά ευρήματα που θα ωφελήσουν τη μελλοντική ανάπτυξη και θα παρουσιάσουν τα προϊόντα μας και τις τεχνολογίες τους”.

Η Volkswagen έχει ιστορία στο Pikes Peak. Ο Jochi Kleint οδήγησε ένα γήπεδο με διπλό κινητήρα στην τέταρτη θέση στο γεγονός του 1986. Ο κατασκευαστής επέστρεψε 12 μήνες αργότερα με περισσότερη ισχύ από τους δύο κινητήρες και ο Kleint οδήγησε μετά τον πρώτο τομέα, αλλά η ανάρτηση του αυτοκινήτου απέτυχε κοντά στο φινίρισμα.

Το σημερινό ρεκόρ με ηλεκτρικό αυτοκίνητο μέχρι το μάθημα 156 γωνιών και 12,42 μιλίων κατέχει ο Rhys Millen της Αμερικής σε 8m 57.118s.

Ο Sebastien Loeb κρατάει το τελικό ρεκόρ αφού έγινε ο πρώτος οδηγός κάτω από εννέα λεπτά, τοποθετώντας χρόνο 8m13.878s στην Peak 208 T16 Pikes Peak της Peugeot.
Η πρόκληση της κορυφής του Pikes άλλαξε σημαντικά το 2011, όταν τα τελικά τμήματα χαλικιού επανεμφανίστηκαν σε άσφαλτο, και έκτοτε παρέμειναν με αυτή την επιφάνεια.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top