Τα αυτόνομα οχήματα θα χειροτερεύσουν το κυκλοφοριακό πρόβλημα
Close

Τα αυτόνομα οχήματα θα χειροτερεύσουν το κυκλοφοριακό πρόβλημα

Παρόλο που όλοι αναμένουν τα αυτόνομα οχήματα να μειώσουν την κυκλοφοριακή κίνηση, νέα έρευνα έρχεται να αντικρούσει την άποψη αυτή.

Ήδη άλλες έρευνες έχουν αναφέρει παρόμοια συμπεράσματα, η συγκεκριμένη όμως έκθεση εστιάζει στο γεγονός του διαμοιρασμού του οχήματος.

Πολλοί αναλυτές θεωρούν ότι τα αυτόνομα οχήματα θα μειώσουν την κίνηση καθώς τα αυτόνομα οχήματα δεν θα λειτουργούν απρόβλεπτα ενώ θα είναι πολύ διαδεδομένο το ride sharing.

Οι ερευνητές όμως του Πανεπιστημίου του Σίδνεϋ κατέληξαν σε άλλα ευρήματα, τουλάχιστον για το παρόν.

Βάσει των αποτελεσμάτων της έρευνας, ένας στους 4 συμμετέχοντες θα αγόραζε αυτόνομο όχημα για οικογενειακή χρήση αν ήταν διαθέσιμο, αλλά μόνο το ένα τρίτο από αυτούς θα το νοίκιαζε για ride sharing, όταν δεν θα ήταν σε χρήση.

Ακόμη, το 40% ανέφερε ότι θα χρησιμοποιούσαν τα οχήματά τους περισσότερο καθώς η οδήγηση θα γινόταν ευκολότερη, ενώ το 30% θα χρησιμοποιούσε το αυτόνομο όχημά τους αντί για τη δημόσια συγκοινωνία.

Επιπλέον, κανένας από τους συμμετέχοντες της έρευνας δεν ανέμεναν οι διαδρομές τους να διαρκούν περισσότερο στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης.

Σύμφωνα με τον Καθηγητή David Hensher, διευθυντή του Ινστιτούτου Μεταφορών και Εφοδιαστικής Αλυσίδας του Σύδνεϋ η έρευνα είναι ενθαρρυντική για το μέλλον των αυτόνομων οχημάτων, αλλά η πραγματική πρόκληση είναι να πειστούν οι οδηγοί (κάτοχοι) να μοιράζονται το όχημά τους.

Επίσης, δήλωσε ότι οι ειδήμονες που προωθούν τα πλεονεκτήματα των αυτόνομων οχημάτων αναφέρουν ότι θα συμβάλουν σημαντικά και στη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Όμως, όπως αναφέρει ο D. Hensher, “Τα ευρήματά μας είναι αντίθετα με την άποψη αυτή”.

“Τώρα πρέπει να εξετάσουμε πώς η κοινωνία και οι κυβερνήσεις θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν αυτό το ζήτημα, με νέους νόμους που θα διασφαλίζουν ότι οι τεχνολογίες μεταφορών εξυπηρετούν το κοινό ενώ παράλληλα θα διαχειρίζονται τις αρνητικές επιπτώσεις τους με διάφορα μέτρα, συμπεριλαμβανομένης μίας ιδιωτικής εισφοράς χρήσης αυτοκινήτων”.

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

0 Comments
scroll to top