Close

Opel: Ηλεκτρικά όλα τα οχήματα μέχρι το 2024

Τα σχέδια της να κάνει όλα της τα μοντέλα ηλεκτρικά μέχρι το 2024, ανέφερε η Opel, παρόλο που το Opel Ampera E δεν είχε την αναμενόμενη απήχηση στην Ευρώπη.

Να υπενθυμιστεί ότι η GM πούλησε την Opel και τις ευρωπαϊκές της δραστηριότητες στον Όμιλο RSA, όμως συνέχισε να διανέμει το Chevy Bolt EV, μέσω της Opel, το οποίο στην Ευρώπη κυκλοφορούσε ως Ampera E.

Η εταιρεία αποφάσισε ότι θα επεκτείνει τη σειρά ηλεκτρικών οχημάτων της και μέχρι το 2020 θα προσφέρει συνολικά 4, ενώ μέχρι το 2024 ευελπιστεί όλα της τα οχήματα να είναι ηλεκτρικά.

Παρά το γεγονός ότι το Chevy Bolt EV τα καταφέρνει ιδιαίτερα καλά στις ΗΠΑ, στην Ευρώπη η Opel δυσκολεύεται να το προωθήσει, λόγω της «εξάρτησής» της από τη GM.

Ενδεικτικά, επειδή η GM στέλνει περιορισμένο αριθμό οχημάτων στην Ευρώπη, η Opel αναγκάστηκε να ζητήσει από τους Νορβηγούς προμηθευτές να μη λαμβάνουν περαιτέρω παραγγελίες για το Bolt και αργότερα αύξησε την τιμή του κατά 5.500 δολάρια στην Ευρώπη.

Τα νέα στρατηγικά σχέδια της εταιρείας ανέφερε ο CEO της Michael Lohscheller, τα οποία περιλαμβάνουν και τη χρήση της τεχνολογίας της PSA για την κατασκευή των δικών της ηλεκτρικών οχημάτων.

«Έχοντας πλήρη πρόσβαση στην τεχνολογία του Ομίλου PSA, η Opel/Vauxhall θα γίνει ένας Ευρωπαϊκός ηγέτης CO2. Μέχρι το 2024, όλες οι Ευρωπαϊκές σειρές επιβατικών αυτοκινήτων θα είναι ηλεκτρικές, λειτουργώντας είτε με μπαταρίες, είτε υβριδικά. Μέχρι το 2020, η Opel/Vauxhall θα προσφέρει τέσσερα ηλεκτρικά οχήματα στην αγορά, συμπεριλαμβανομένων των Grandland X PHEV και του επόμενης γενιάς Corsa».

Το σχέδιο «ηλεκτροδότησης» της Opel, αποκαλείται PACE!. “Το PACE! θα απελευθερώσει τις πλήρεις δυνατότητές μας. Πρόκειται για ένα σχέδιο, το οποίο έχει ύψιστη σημασία για την εταιρεία, για την προστασία των υπαλλήλων μας από τις αντιξοότητες και τη μετατροπή της Opel / Vauxhall σε μια βιώσιμη, κερδοφόρα, ηλεκτρική και παγκόσμια εταιρεία. Το μέλλον μας θα διασφαλιστεί και με τη γερμανική αριστεία θα συνεισφέρουμε στην ανάπτυξη του Ομίλου PSA. Ήδη έχει ξεκινήσει η υλοποίηση, με όλες τις ομάδες να ανυπομονούν να επιτύχουν τους στόχους”, ανέφερε ο Lohscheller

Τέλος, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να επεκταθεί σε 20 ακόμη νέες αγορές.

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top