Close

Goodyear Electric Drive: Τεχνολογία ελαστικών αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα [GimSwiss 2018]

Το πρότυπο EfficientGrip Performance με την τεχνολογία Electric Drive είναι το τελευταίο πόνημα της Goodyear στην ανάπτυξη ελαστικών που ικανοποιούν τις ειδικές απαιτήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων.

Οι δοκιμές της Goodyear αποκαλύπτουν ότι τα παραδοσιακά ελαστικά μπορούν να φθαρούν μέχρι και 30% ταχύτερα στα ηλεκτρικά οχήματα λόγω της ισχυρής, στιγμιαίας ροπής από τους ηλεκτρικούς κινητήρες και του πρόσθετου βάρους του οχήματος από τις βαριές μπαταρίες.

Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης 2018 (GIMS 2018)

Εκτός από τις απαιτήσεις ανθεκτικότητας των ελαστικών, οι αυτοκινητοβιομηχανίες πιέζουν για αυξημένη αντίσταση κύλισης σε ηλεκτρικά οχήματα. Το αυξανόμενο εύρος τιμών αποτελεί υψηλή προτεραιότητα για τους καταναλωτές λόγω της ανεπαρκούς υποδομής ηλεκτρικής φόρτισης στις περισσότερες χώρες. Ο μειωμένος θόρυβος και η άνεση από τα ελαστικά είναι μια άλλη παρατήρηση, καθώς, σε χαμηλές ταχύτητες, τα ηλεκτρικά οχήματα παράγουν το ήμισυ του θορύβου ως παραδοσιακά οχήματα.

Τεχνολογία Electric Drive

• Εκτεταμένη χιλιομετρική αντοχή από την καινοτόμο σχεδίαση πέλματος: Οι λεπτότερες στεφάνες του πέλματος (μικρά κανάλια) επιτρέπουν την εμφάνιση μεγαλύτερου ελαστικού επαφής στην επιφάνεια του δρόμου από τις παραδοσιακές ακτινικές αυλακώσεις. Με περισσότερο καουτσούκ στο δρόμο, το ελαστικό μπορεί να αντιμετωπίσει καλύτερα τα υψηλά επίπεδα ροπής, διατηρώντας παράλληλα υψηλή απόδοση σε υγρές συνθήκες. Ο σχεδιασμός του πέλματος εμποδίζει επίσης την είσοδο ηχητικών κυμάτων στις αυλακώσεις του, μειώνοντας τον εσωτερικό και τον εξωτερικό θόρυβο των ελαστικών.

• Κατασκευή υψηλής φόρτωσης: Το σχήμα της κοιλότητας του ελαστικού έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να υποστηρίζει το πρόσθετο βάρος του οχήματος από τις μπαταρίες διατηρώντας παράλληλα ένα βέλτιστο ίχνος πέλματος για υψηλή απόδοση.

• Εκτεταμένη εμβέλεια οδήγησης: Οι ιδιότητες του υλικού της ένωσης πέλματος έχουν ρυθμιστεί για εξαιρετικά χαμηλή αντίσταση κύλισης για να επεκτείνουν την εμβέλεια του οχήματος ενώ αντιμετωπίζουν υψηλά επίπεδα ροπής. Επιπλέον, το πλευρικό τοίχωμα έχει σχεδιαστεί για να μειώνει την αεροδυναμική οπισθέλκουσα και το προφίλ να αποδίδει λιγότερη περιστροφική μάζα, με αποτέλεσμα τη μειωμένη κατανάλωση ενέργειας.

Ο Αλέξανδρος Παππάς συνεργάζεται με το Autonomous από την αρχή της δημιουργίας του site. Καθημερινά αναζητά και καταγράφει τα πιο σημαντικά τα νέα τεχνολογίας για το αυτοκίνητο από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top