Close

LVCHI Venere: Στη Γενεύη τα αποκαλυπτήρια του πανίσχυρου ηλεκτρικού σεντάν

Η Κινεζική LVCHI θα παρουσιάσει στο Σαλόνι της Γενεύης το Venere – ένα ηλεκτρικό σεντάν με απόδοση 992 hp και επιδόσεις supercar.

Σαν… μανιτάρια φυτρώνουν τα τελευταία χρόνια στην Κίνα νεοφυείς εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Μια από αυτές είναι και η LVCHI, που στην κινεζική γλώσσα σημαίνει “πράσινη μετακίνηση”. Η νέα εταιρεία ιδρύθηκε προ διετίας (2016), εδρεύει στη Σανγκάη και το κέντρο σχεδίασης βρίσκεται στην Ιταλία. Το υπό κατασκευή εργοστάσιό της βρίσκεται στην Τσανγκτσούν (πρωτεύουσα και μεγαλύτερη πόλη της επαρχίας Τζιλίν), στη Βορειοανατολική Κίνα.

Απασχολεί συνολικά 400 υπαλλήλους και εστιάζει στην έρευνα και εξέλιξη ηλεκτρικών τεχνολογιών για οχήματα.

Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης 2018 (GIMS 2018)

Η εταιρεία χρησιμοποιεί ως λογότυπο ένα κεφάλι λεοπάρδαλης, ενώ στην επίσημη ιστοσελίδα της υπάρχει η λαμπερή φιγούρα ενός ρομποτικού ζώου.

Η νεοσύστατη αυτοκινητοβιομηχανία έχει μεγαλόπνοα σχέδια, καθώς σύμφωνα με τους ιθύνοντες εξελίσσει τρεις πλατφόρμες για ηλεκτρικά οχήματα με στόχο να παρουσιάσει οχτώ αυτοκίνητα διαφόρων κατηγοριών -σεντάν, MPV, SUV, πόλης- μέχρι το 2021.

Το πρώτο της όχημα, το οποίο μάλιστα έχει παρουσιάσει, είναι το Urano, ένα εντυπωσιακό σε εμφάνιση ηλεκτρικό concept με απόδοση που φτάνει τους 700 hp και το οποίο αναμένεται να βγει στην αγορά στα μέσα του 2019.

Στο Σαλόνι της Γενεύης (8-18 Μαρτίου), η LVCHI θα παρουσιάσει το Venere. Πρόκειται για ένα 4θυρο σεντάν μήκους 5,1 μέτρων που διαθέτει συνολικά τέσσερις ηλεκτροκινητήρες (δύο σε κάθε άξονα) συνολικής απόδοσης 992 hp. Χρησιμοποιεί συστοιχία μπαταριών ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 100 kWh και μπορεί με μια πλήρη φόρτιση να καλύψει 500 km σύμφωνα με τον κύκλο NEDC (Νέος Ευρωπαϊκός Κύκλος Οδήγησης).

Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, το Venere πραγματοποιεί τη διαδικασία 0-100 km/h σε λιγότερα από 3 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει είναι 250 km/h.

Το Institute of Development in Automotive Engineering (I.De.A. Institute), που εδρεύει στο Τορίνο, υπογράφει τη σχεδίαση. Παρά τις διαστάσεις του το βάρος έχει διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα (2,1 τόννοι) και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το σασί είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα.

Το όχημα θα είναι εξοπλισμένο με προηγμένα συστήματα ασφάλειας και συνδεσιμότητας, ενώ θα υποστηρίζει αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3.

Το Venere προορίζεται για τις αγορές της Μέσης Ανατολής, της Ευρώπης, της Ρωσίας, των ΗΠΑ, της Ιαπωνίας και της Κίνας. Η παραγωγή του αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο 2019 με το αρχικό πλάνο να κάνει λόγο για 500 μονάδες το χρόνο. Η τιμή του, αν και δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, θα ξεκινά από 200.000 ευρώ και αναλόγως με τον εξοπλισμό και τις προτιμήσεις του πελάτη μπορεί να φτάσει μέχρι τις 300.000 ευρώ.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top