Οι καταναλωτές βάζουν φρένο στα πλήρως αυτόνομα αυτοκίνητα

Η έρευνα D. Power 2017 U.S. Tech Choice δείχνει μία αυξημένη επιφυλακτικότητα των καταναλωτών σχετικά με τα πλήρως αυτόνομα αυτοκίνητα.

Volvo self-driving car

Ένας βασικός λόγος είναι το πρόσφατο δυστύχημα με νεκρό τον οδηγό ενός Tesla και τον αρνητικό αντίκτυπο που έχουν σε θέματα ασφάλειας. Και εδώ βρίσκεται το παράδοξο διότι πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν πολλά στο τεχνολογικό φαινόμενο αυτόνομα αυτοκίνητα.

Προκειμένου να στεφθεί με επιτυχία το εγχείρημα αυτόνομα αυτοκίνητα οι κατασκευαστές αυτοκινήτων πρέπει να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών στον αυτοματισμό και να κάνουν θετική την εμπειρία με την αυτόνομη οδήγηση.

Τα πρόσφατα δυστυχήματα και η μεγάλη έκταση κάλυψης τους από τα μέσα ενημέρωσης και τα social media θα μπορούσαν να επηρεάσουν αρνητικά πολλούς καταναλωτές χωρίς καν να δοκιμάσουν την εμπειρία της αυτόνομης οδήγησης.

NXP Bluebox self-driving car

Ενδιαφέρον είναι και το δημογραφικό στοχείο ότι οι λεγόμενοι millennials είναι πιο θετικοί απέναντι στα αυτόνομα αυτοκίνητα, ενώ οι λεγόμενοι baby boomers οι πιο συντηρητικοί και επιφυλακτικοί.

Το μέλλον αναμένεται πολύ συναρπαστικό για να δούμε ποιος θα είναι ο νικητής στην νέα και πολλά υποσχόμενη τεχνολογία των αυτόνομων οχημάτων, αυτοκινήτων και όχι μόνο.

ΠηγήΠηγή