Bosch: Τεράστια επένδυση για την αυτόνομη οδήγηση
Close

Bosch: Τεράστια επένδυση για την αυτόνομη οδήγηση

Η Bosch είναι μια από τις ηγετικές εταιρείες τεχνολογίας την οποία εδώ και δεκαετίες εμπιστεύονται οι αυτοκινητοβιομηχανίες.

Τώρα η γερμανική εταιρεία προετοιμάζεται πυρετωδώς για την εποχή της αυτόνομης οδήγησης επενδύοντας πακτωλούς χρημάτων όχι μόνο για την εξέλιξη και κατασκευή hardware, αλλά και για δικά της ανεξάρτητα concepts.

Όπως για παράδειγμα ένα εσωτερικό οχήματος που εστιάζει στην εξατομίκευση, αλλά και έναν νέο τύπο χαρτογράφησης που βασίζεται σε ραντάρ και ενισχύει τις ικανότητες των αυτόνομων οχημάτων χωρίς να χρειάζεται να τα υπερφορτώνει με δεδομένα.

Παράλληλα, συνεργάζεται με τη Daimler με στόχο να φέρουν στους δρόμους πλήρως αυτόνομα κοινόχρηστα οχήματα μέχρι το 2021.

Το πόσο σημαντικό κεφάλαιο είναι για την Bosch η αυτόνομη οδήγηση φαίνεται και από τη νέα μεγάλη επένδυση ύψους 1 δισεκατομμυρίου ευρώ για την κατασκευή εργοστασίου στη Δρέσδη, στο οποίο θα παράγονται ημιαγωγοί (semiconductors) και τσιπάκια.

Αυτά τα εξαρτήματα, τα οποία είναι πολύ ακριβά, θα χρησιμοποιούνται στα αυτόνομα οχήματα, αλλά και στον εξοπλισμό επόμενης γενιάς για τα “έξυπνα” σπίτια και τις “έξυπνες” πόλεις, ώστε να δημιουργηθεί ένα συμβατό οικοσύστημα, με τις κατάλληλες υποδομές, που θα μπορέσει να υποστηρίξει την αυτόνομη οδήγηση.

Σύμφωνα με τη Bosch, η κατασκευή του εργοστασίου θα ολοκληρωθεί το 2019 και θα δημιουργηθούν 700 νέες θέσεις εργασίας.

Με την ανάπτυξη της συνδεσιμότητας και της αυτόνομης οδήγησης, αυξάνονται όλο και περισσότερο οι τομείς εφαρμογής τους. Επεκτείνοντας την παραγωγική μας δυνατότητα, δίνουμε στους εαυτούς μας μια στέρεα βάση για το μέλλον και ενισχύουμε την ανταγωνιστικότητά μας”, δήλωσε ο πρόεδρος της Bosch, Dr. Volkmar Denner.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

0 Comments
scroll to top