Η κινητή καντίνα του μέλλοντος θα είναι ηλεκτρική και πλήρως αυτόνομη
Close

Η κινητή καντίνα του μέλλοντος θα είναι ηλεκτρική και πλήρως αυτόνομη

Lynk & Co, καντίνα

Lynk & Co, καντίνα

Φοιτητές παρουσίασαν ένα φουτουριστικό, πλήρως αυτόνομο όχημα που μπορεί να λειτουργήσει ως κινητή καντίνα ή κινητό σημείο πώλησης προϊόντων.

Το Co:lab αποτελεί την πλατφόρμα καινοτομίας της κινεζικής Lynk & Co (σ.σ. υπομπράντα της Geely), που δίνει τη δυνατότητα σε φοιτητές από διάφορα πανεπιστήμια όλου του κόσμου να αναπτύξουν τις ιδέες τους και να παρουσιάσουν οχήματα ή λύσεις για την κινητικότητα του μέλλοντος, πάντα με γνώμονα την αειφορία.

Μάλιστα, οι ιδέες που ξεχωρίζουν, αξιολογούνται από ειδικούς και δεν αποκλείεται μελλοντικά να γίνουν πραγματικότητα.

Μια από αυτές που ξεχώρισαν στον φετινό διαγωνισμό καινοτομίας ήταν της ομάδας Z&D, η οποία οραματίστηκε και παρουσίασε ένα φουτουριστικό, πλήρως αυτόνομο όχημα που μπορεί να λειτουργήσει ως χώρος πώλησης αγαθών ή ως κινητή καντίνα (food truck).

Στο εμπρόσθιο τμήμα του οχήματος υπάρχει το ψηφιακό σύστημα μέσω του οποίου ο πελάτης υποβάλλει την παραγγελία του. Η παραλαβή της παραγγελίας γίνεται στο πίσω τμήμα το οποίο ανοίγει και μπορεί να λειτουργήσει μεταξύ άλλων και ως βιτρίνα.

Ο σχεδιασμός του οχήματος, το οποίο είναι πλήρως ηλεκτρικό και διαθέτει μεταξύ άλλων και λειτουργία αυτοκαθαρισμού, μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τη χρήση για την οποία προορίζεται και τις ανάγκες που θα κληθεί να καλύψει.

Μπορεί για παράδειγμα να λειτουργεί ως σημείο πώλησης ειδών merchandising σε πίστες αγώνων ή έξω από χώρους που φιλοξενούνται αθλητικές δραστηριότητες, ως καντίνα ή ακόμα ακόμα και ως εστιατόριο προσφέροντας τη δυνατότητα στους πελάτες να καθίσουν στον εσωτερικό του χώρου και να δειπνήσουν.

Αν μη τι άλλο εντυπωσιακό concept, τι λέτε;

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top