Close

Έρευνα: Μικρές οι προσδοκίες για ηλεκτρικά και αυτόνομα οχήματα μέχρι το 2030

Μια νέα μελέτη που διενήργησε το Center for Automotive Research (CAR) έρχεται να ρίξει τους τόνους σχετικά με τις προοπτικές υιοθέτησης της ηλεκτροκίνησης και των αυτόνομων οχημάτων.

Το CAR είναι ένας μη κερδοσκοπικός Οργανισμός που εδρεύει στο Michigan και καταπιάνεται με θέματα που άπτονται της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

Προ ημερών παρουσίασε σε εκπροσώπους του Τύπου τα αποτελέσματα της έρευνας που διενήργησε σχετικά με το μέλλον της αυτοκίνησης.

7 προτάσεις για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης, τα οχήματα που θα υποστηρίζουν αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 4 και 5 θα αποτελούν μόλις το 4% όλων των καινούργιων αυτοκινήτων μέχρι το 2030, με το μερίδιο να εκτοξεύεται στο 51% μέχρι το 2040.

Σε ό,τι αφορά στα ηλεκτρικά οχήματα και στα οχήματα κυψελών καυσίμου, το μερίδιο αγοράς μέχρι το 2030 δεν θα ξεπερνά το 8%, σύμφωνα με την πρόβλεψη του CAR.

“Και ενώ η τεχνολογία ηλεκτροκίνησης και αυτοματοποίησης οχημάτων θα πάρει δεκαετίες για να εξαπλωθεί, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και οι προμηθευτές πρέπει να επενδύσουν τώρα ώστε να έχουν μερίδιο μελλοντικά στην αυτοκινητοβιομηχανία που μεταλλάσσεται”, τονίζει η CEO του CAR, Carla Bailo.

BP: Ηλεκτροκίνηση & αυτόνομη οδήγηση θα επηρεάσουν την πετρελαϊκή ζήτηση

“Θα συνεχίσει η αυτοκινητοβιομηχανία να ξοδεύει με τον τρέχοντα ρυθμό μέσω πτώσης στον επιχειρηματικό κύκλο; Αν η πρόσφατη ιστορία αποτελεί οδηγό, δεν θα το κάνει – τουλάχιστον όχι με την τρέχουσα ταχύτητα και κλίμακα επένδυσης”, προσθέτει.

Από την έρευνα προκύπτουν κι άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία, όπως για παράδειγμα το ότι μόλις το 18% των Αμερικανών θα επέλεγαν ηλεκτρικά οχήματα αντί οχημάτων που φέρουν κινητήρες εσωτερικής καύσης. Οι Κινέζοι, αντίθετα, επιλέγουν ηλεκτρικά οχήματα σε ποσοστό 56%.

Τέλος, σύμφωνα με την έρευνα, οι Αμερικανοί δεν αντιμετωπίζουν με ιδιαίτερη θέρμη τις υπηρεσίες ride-hailing, προτιμώντας για τις μετακινήσεις τους τα προσωπικά τους οχήματα και τα δημόσια μέσα μεταφοράς.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top