Close

Xiaomi YU7: Αποκαλύφθηκε το νέο ηλεκτρικό SUV που έρχεται να ανταγωνιστεί το Tesla Model Y

Μετά την κυκλοφορία του sedan SU7, η Xiaomi παρουσίασε επίσημα το δεύτερο ηλεκτρικό της όχημα, το YU7, ένα SUV μεσαίου έως μεγάλου μεγέθους που φαίνεται έτοιμο να αμφισβητήσει μοντέλα, όπως το δημοφιλές Model Y της Tesla.

Το YU7 έχει επιβλητική σιλουέτα, με μήκος 4.999 mm, πλάτος 1.996 mm και ύψος 1.608 mm, με μεταξόνιο 3.000 mm. Αυτές οι διαστάσεις το καθιστούν αισθητά μεγαλύτερο από το τρέχον Model Y. Η Xiaomi προσφέρει το YU7 σε εννέα εξωτερικά χρώματα, συμπεριλαμβανομένου ενός εντυπωσιακού πράσινου εμπνευσμένου από τα κολομβιανά σμαράγδια, μαζί με πορτοκαλί και μεταλλικά φινιρίσματα τιτανίου.

Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ζαντών 19 ιντσών και 20 ιντσών. Το βάρος του οχήματος κυμαίνεται από 2.140 kg έως 2.460 kg, ανάλογα με τη συγκεκριμένη διαμόρφωση. Οι έξυπνες σχεδιαστικές πινελιές περιλαμβάνουν ηλεκτρικές λαβές θυρών που αναδιπλώνονται προς τα μέσα με ατμοσφαιρικό φωτισμό και τεχνολογία Ultra-Wideband (UWB), που επιτρέπει την είσοδο χωρίς κλειδί και την πρόσβαση στο πορτμπαγκάζ χρησιμοποιώντας ένα smartphone.

xiaomi yu7

Στο εσωτερικό, η καμπίνα είναι πλήρως επενδυμένη με δέρμα, ενώ διαθέτει μπροστινά καθίσματα με επένδυση Nappa “μηδενικής βαρύτητας” που μπορούν να ανακλίνονται έως και 123 μοίρες και προσφέρουν λειτουργίες μασάζ 10 σημείων για απόλυτη άνεση. Οι πίσω επιβάτες έχουν καθίσματα που μπορούν να ρυθμιστούν ηλεκτρικά έως και 135 μοίρες και οθόνη αφής 6,68 ιντσών για τον έλεγχο του κλιματισμού, της μουσικής και της πλοήγησης.

Η Xiaomi κυκλοφορεί τρεις εκδόσεις του YU7. Το βασικό YU7 RWD (Rear-Wheel Drive) διαθέτει έναν μόνο ηλεκτροκινητήρα που παράγει 235 κιλοβάτ ισχύος και 528 Nm ροπής, επιτρέποντάς του να επιταχύνει από 0 σε 100 χλμ./ώρα σε λίγο λιγότερο από 5,9 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 240 χλμ./ώρα. Στη συνέχεια, είναι το YU7 Pro AWD (All-Wheel Drive), το οποίο χρησιμοποιεί διπλούς κινητήρες για συνδυασμένη ισχύ 365 kW και 690 Nm, επιταχύνοντας την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,27 δευτερόλεπτα, διατηρώντας παράλληλα την τελική ταχύτητα των 240 χλμ./ώρα.

xiaomi yu7

Το κορυφαίο YU7 Max AWD διαθέτει ένα ισχυρό σύστημα διπλού κινητήρα που αποδίδει 508 kW και ροπή 866 Nm. Αυτό το πανίσχυρο μοντέλο μπορεί να επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε λίγο περισσότερο από 3,2 δευτερόλεπτα και να φτάσει σε τελική ταχύτητα 253 χλμ./ώρα.

Η αυτονομία και η φόρτιση είναι κρίσιμα για τα ηλεκτρικά οχήματα και η Xiaomi φαίνεται να έχει δώσει προτεραιότητα σε αυτό. Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Lei Jun, δήλωσε ότι η αυτονομία αποτελεί πρωταρχικό μέλημα για τους αγοραστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Όλα τα μοντέλα YU7 είναι κατασκευασμένα σε πλατφόρμα υψηλής τάσης 800 βολτ, η οποία επιτρέπει γρήγορες ταχύτητες φόρτισης 5,2C. Αυτό σημαίνει ότι το YU7 μπορεί να προσθέσει έως και 620 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 15 λεπτά φόρτισης.

xiaomi yu7

Το μοντέλο RWD διαθέτει μπαταρία LFP 96,3 kWh, προσφέροντας αυτονομία CLTC 835 χλμ. Η έκδοση Pro AWD χρησιμοποιεί το ίδιο πακέτο LFP 96,3 kWh για αυτονομία 770 χλμ. Το κορυφαίο Max AWD είναι εξοπλισμένο με μπαταρία NCM 101,7 kWh , παρέχοντας αυτονομία CLTC 760 χλμ. Συγκριτικά, οι εκδόσεις Tesla Model Y στην Κίνα προσφέρουν αυτονομία CLTC 593 χλμ. και 719 χλμ.

Τα χαρακτηριστικά ασφάλειας και έξυπνης οδήγησης είναι επίσης σημαντικά. Το YU7 χρησιμοποιεί ένα τσιπ Nvidia Drive AGX Thor με 700 TOPS υπολογιστικής ισχύος για τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης. Διαθέτει επίσης αερανάρτηση για πιο ομαλή οδήγηση. Η δομή του οχήματος περιλαμβάνει ενσωματωμένο κλωβό ασφαλείας 2200 MPa από χάλυβα εξαιρετικά υψηλής αντοχής, ένα μπροστινό πλαίσιο από χυτό αλουμίνιο 20 σε 1 και ένα υβριδικό αμάξωμα χάλυβα-αλουμινίου που ονομάζεται “θωρακισμένο κλωβό”. Η ίδια η μπαταρία διαθέτει ενισχυμένο κέλυφος με επίστρωση ανθεκτική στις σφαίρες.

xiaomi yu7

Η Xiaomi αναφέρει ότι διεξήγαγε πάνω από 50 δοκιμές παθητικής ασφάλειας και έχει βελτιώσει δομικά τους πυλώνες Α και Β. Στάνταρ σε όλα τα YU7 είναι αισθητήρες LiDAR, ραντάρ 4D mmWave και κάμερες αντιθαμβωτικής προστασίας με επίστρωση ALD, όλα υποστηρίζοντας το εσωτερικά ανεπτυγμένο σύστημα υποβοήθησης οδήγησης από άκρο σε άκρο της Xiaomi. Το ντεμπούτο του YU7 φέρεται να καθυστέρησε από μια προηγούμενη ημερομηνία τον Απρίλιο, μετά από μια αναθεώρηση των πρωτοκόλλων ασφαλείας μετά από ένα περιστατικό που αφορούσε ένα από τα αυτόνομα δοκιμαστικά οχήματα της Xiaomi.

Η Xiaomi τοποθετεί το YU7 ως ένα «πολυτελές SUV υψηλών επιδόσεων» για την «ελίτ της εποχής». Ενώ το όχημα έχει κάνει το επίσημο ντεμπούτο του, οι λεπτομέρειες για την τιμολόγηση αναμένονται σε μια εκδήλωση κυκλοφορίας που έχει προγραμματιστεί για τον Ιούλιο του 2025. Ο Lei Jun, ωστόσο, απέρριψε τις φήμες για τιμή εκκίνησης γύρω στα 199.000 γιουάν (περίπου 24.900 ευρώ ). Το YU7 θα κυκλοφορήσει στην αγορά τον Ιούλιο, θέτοντας σε άμεση αντιπαράθεση το Tesla Model Y, το οποίο ήταν κάποτε κυρίαρχη δύναμη στην Κίνα, αλλά οι πωλήσεις του μειώθηκαν κατά 19,61% σε ετήσια βάση για τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2025.

xiaomi yu7

Παρά το γεγονός ότι είναι σχετικά νέα εταιρεία στον χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων, η Xiaomi έχει ήδη επιδείξει τις δυνατότητές της με το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το sedan SU7. Το SU7, που κυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 2024, φέρεται να έχει συγκεντρώσει πάνω από 258.000 παραδόσεις μονάδων. Αυτή η πρώιμη επιτυχία ώθησε την Xiaomi να γίνει ο όγδοος μεγαλύτερος παγκόσμιος πωλητής ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, κατέχοντας μερίδιο αγοράς 2,8% μόνο με αυτό το μοντέλο.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top