Τυχερός οδηγός αγόρασε Tesla Model S με μόλις 15.000 δολάρια
Close

Τυχερός οδηγός αγόρασε Tesla Model S με μόλις 15.000 δολάρια

Ένας τυχερός οδηγός αγόρασε το Tesla Model S για μόλις 15.000 δολάρια

Φαίνεται πως ένας οδηγός στάθηκε αρκετά τυχερός όταν έψαχνε ένα μεταχειρισμένο Tesla Model S καθώς έδωσε μόλις 15.000 δολάρια.

Συγκεκριμένα, ο αγοραστής από την Αμερική πήρε το μεταχειρισμένο ηλεκτρικό όχημα για 10.000 δολάρια, όμως υπήρχε πρόβλημα με τη μπαταρία του.

Ο κάτοχος απευθύνθηκε αρχικά στην Tesla για αλλαγή της μπαταρίας, όμως η εταιρεία του ζήτησε 20.000 δολάρια, κάτι που θα εκτόξευε τη τιμή στα 30.000 δολάρια. Αυτό σημαίνει πως τελικά θα πλήρωνε ακριβώς όσο κοστίζει κανονικά ένα μεταχειρισμένο Model S, κάτι που δε συμφέρει και πολύ.

Τότε ο αγοραστής στράφηκε στην εταιρεία Gruber Motor Company, η οποία έχει εξειδίκευση στο να “ανασταίνει” κατεστραμμένα battery packs από Tesla. Η εταιρεία κατάφερε να εντοπίσει το ένα κελί από τα 7.000 κελιά της μπαταρίας του αυτοκινήτου, το οποίο είχε πρόβλημα και να το αντικαταστήσει με μόλις 5.000 δολάρια.

Αν σας φαίνονται πολλά, μπορείτε να δείτε το παραπάνω βίντεο για να καταλάβετε πόσο δύσκολος είναι ο εντοπισμός αλλά και η αλλαγή του προβληματικού κελιού, κάτι που εξηγεί και το γιατί η Tesla αποφασίζει να αλλάξει ολόκληρο το πακέτο. Όπως και να έχει πάντως, πλέον ο τυχερός κάτοχος του Tesla Model S του 2014 απολαμβάνει το πιο οικονομικό Tesla που μπορούσε να βρει.

Πηγή

Ο Κώστας Λεοντιάδης ασχολείται με την τεχνολογία εδώ και μια δεκαετία και έχει συνεργαστεί μεταξύ άλλων με μεγάλες ιστοσελίδες όπως το Techblog.gr και το Game20.gr.

3 Comments

  1. Δηλαδή μια μπαταρία καταστρέφει ένα αυτοκίνητο…..και στην Τέσλα δεν το έχουν προβλέψει αυτό? Τι να πω εάν κατάλαβα καλά, δηλαδή είναι μια προβληματική τεχνολογία?…

  2. ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ TESLA …

  3. Πρέπει να καταλάβουμε πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι απλά άλλος ένας τύπος αυτοκινήτου. Είναι μια διαφορετική μηχανή αυτοκίνησης. Όπως λοιπόν σε ένα αυτοκίνητο εσωτερικής καύσης μια καμμένη φλάντζα μπορεί να δημιουργήσει ζημιά αρκετών χιλιάδων ευρώ, έτσι και σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο ένα dead battery cell πιθανώς να δημιουργήσει αντίστοιχου μεγέθους ζημιά. Δεν πρέπει να κρίνουμε με τα ίδια μέτρα και σταθμά τα εσωτερικής καύσης και τα ηλεκτρικά.

    Ταυτόχρονα, πέρασαν αρκετές δεκαετίες μέχρι να φτάσουμε την μηχανή εσωτερικής καύσης στα επίπεδα reliability του σήμερα. Δεν καταλαβαίνω το λόγο να γινόμαστε επικριτικοί απέναντι στην Tesla, και κάθε Tesla, για μια τεχνολογία που αναπτύσσει μόλις μια δεκαετία.

    Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση στο 100% είναι ένα leap of faith αυτοί τη στιγμή. Κάποιοι μπορούν να διαχειριστούν το οικονομικό και ψυχολογικό κόστος, κάποιοι πρέπει να περιμένουν έως ότου να φτάσουμε την ηλεκτροκίνηση στα επίπεδια της εσωτερικής καύσης και με πολύ μεγαλύτερη απόδοση, λόγω των ελάχιστων απωλειών ενέργειας στους ηλεκτροκινητήρες.

    C.Alexiou – Autonomous Vehicle Researcher for Comma.ai

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

3 Comments
scroll to top