Τη στιγμή που οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες ενσωματώνουν γιγάντιες οθόνες αφής και φανταχτερό λογισμικό στα ηλεκτρικά τους, η Slate κινείται προς την εντελώς αντίθετη κατεύθυνση.
Η startup έκανε το ντεμπούτο της για το πρώτο της όχημα την Πέμπτη, το οποίο ουσιαστικά δεν έχει καμία τεχνολογία.
Εάν η Tesla κατασκευάζει κάτι που μοιάζει με το iPhone των αυτοκινήτων, τότε το δίθυρο pickup truck της Slate μοιάζει περισσότερο με ένα κινητό τηλέφωνο Nokia.
Διαθέτει μόνο μια οθόνη μεγέθους κάρτας ευρετηρίου που εμφανίζει βασικές πληροφορίες όπως η ταχύτητά σας,. Δεν υπάρχει σύστημα infotainment ή ηχεία, πράγμα που σημαίνει επίσης ότι δεν υπάρχει ραδιόφωνο. Το φορτηγό δεν διαθέτει σύνδεση στο διαδίκτυο, κάτι που είναι σύνηθες στα σύγχρονα αυτοκίνητα για πράγματα όπως η απομακρυσμένη πρόσβαση, οι ενημερώσεις χαρτών και η ροή πολυμέσων.
Όλα αυτά ακολουθούν τον στόχο της Slate να φτιάξει ένα όχημα που κοστίζει λιγότερο από 20.000 $ μετά από τις ελαφρύνσεις.
Ωστόσο, η εταιρεία επινόησε έναν έξυπνο τρόπο για να φέρει κάποια τεχνολογία στο όχημά της και να ενεργοποιεί τις ενημερώσεις λογισμικού over-the-air (OTAs) μέσω του smartphone σας.
«Δεν θέλαμε να επιβάλλουμε τη συνδεσιμότητα σε όλους και να αυξήσουμε την τιμή λόγω της συνδεσιμότητας για όλους, όταν στην πραγματικότητα δεν τη χρειάζεστε», είπε ο Christophe Charpentier, επικεφαλής εμπειρίας κινητής τηλεφωνίας της Slate, στο InsideEVs . “Μπορούμε πραγματικά να τρέξουμε τις ενημερώσεις μέσω του τηλεφώνου. Μπορούμε πραγματικά να σας παρέχουμε τη θέση των φορτιστών μέσω του τηλεφώνου. Και έτσι, τεχνικά μιλώντας, στην πραγματικότητα δεν χρειαζόμαστε συνδεσιμότητα.”
Το όχημα συνοδεύεται από βάση τηλεφώνου που συνδέει τη συσκευή του οδηγού με το φορτηγό και παρέχει ορισμένες βασικές λειτουργίες infotainment συν τη σύνδεση που απαιτείται για ενημερώσεις λογισμικού. Η Slate αναπτύσσει μια εφαρμογή για να χειριστεί όλα αυτά.
Αυτό θα λειτουργήσει ως εξής: Η Slate θα εντοπίσει μια διόρθωση σφαλμάτων ή μια βελτίωση και θα δημοσιεύσει τη σχετική ενημέρωση στο cloud του. Οι ιδιοκτήτες θα λάβουν μια ειδοποίηση ότι μια ενημέρωση είναι διαθέσιμη και θα τη κατεβάσουν στα τηλέφωνά τους. Μετά από αυτό, θα συνδέσουν τη συσκευή τους στο φορτηγό για να μεταδώσουν το αρχείο. Μπορεί να χρειαστούν περίπου 45 λεπτά για την πλήρη εγκατάσταση του λογισμικού, αλλά το τηλέφωνο χρειάζεται να παραμείνει συνδεδεμένο μόνο για το πρώτο λεπτό περίπου.
Ο Charpentier είπε ότι θα επικεντρωθούν σε διορθώσεις σφαλμάτων και μικρές βελτιώσεις, αντί σε αναβαθμίσεις που αλλάζουν ουσιαστικά τη λειτουργικότητα του οχήματος.
Η εταιρεία εξετάζει επίσης ένα αξεσουάρ συνδεσιμότητας, είπε ο Charpentier, αλλά αυτό θα στοχεύει κυρίως σε εμπορικούς πελάτες που θέλουν να παρακολουθούν τους στόλους τους ή να εγκαταστήσουν ενημερώσεις από απόσταση.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.