Ο στόλος ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας που αναπτύσσεται γρήγορα απαιτεί ολοένα και πιο μεγάλη ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας για να συνεχίσει να κινείται.
Σύμφωνα με πρόσφατη ανάλυση του BloombergNEF (BNEF), του ενεργειακού ερευνητικού βραχίονα του ειδησεογραφικού καλωδίου, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Κίνας κατανάλωσαν τόση ηλεκτρική ενέργεια από δημόσιους σταθμούς φόρτισης το 2023 όσο ολόκληρη η χώρα της Ιρλανδίας. Η ανάλυση βασίστηκε σε πλήρως ηλεκτρικά οχήματα και plug-in υβριδικά. Αυτή η ποσότητα μεταφράζεται σε 35 τεραβατώρες. Φέτος, η BNEF προβλέπει ότι ο αριθμός αυτός θα ανέλθει στις 52 τεραβατώρες, υπερβαίνοντας την ενεργειακή ζήτηση της Ελλάδας.
Ωστόσο, αυτά τα ποσά δεν έχουν επηρεάσει την ηλεκτρική υποδομή της Κίνας. «Υπάρχουν συζητήσεις σε ολόκληρη τη βιομηχανία σχετικά με τον αντίκτυπο των ηλεκτρικών οχημάτων στα ηλεκτρικά συστήματα», ανέφεραν οι ερευνητές της BNEF στην έκθεσή τους. «Τα δεδομένα στην Κίνα, ωστόσο, δείχνουν ότι η ηλεκτρική ενέργεια που διανέμεται από δημόσιους φορτιστές είναι ήδη σε σημαντικά επίπεδα, αλλά δεν έχει οδηγήσει σε ευρέως διαδεδομένες βλάβες του ηλεκτρικού συστήματος», αναφέρεται.
Υπάρχουν ήδη περίπου 20 εκατομμύρια πλήρως ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα που κατακλύζουν τους δρόμους της χώρας, σύμφωνα με την BNEF, η οποία τονίζει πως, πέρυσι, η Κίνα τοποθέτησε 890.000 δημόσιες υποδοχές φόρτισης στο έδαφος.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.