Η Volkswagen παρουσίασε και το υβριδικό Golf GTE, το οποίο θα έχει ισχύ 242 ίππους και αυτονομία για 60 χιλιόμετρα.
Λίγο πριν τα αποκαλυπτήρια στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Volkswagen παρουσίασε τα τρία σπορ αυτοκίνητά της, όσον αφορά το Golf. Μαζί με τα μοντέλα βενζίνης και πετρελαίου, έφερε στο φως και το υβριδικό Golf GTE.
Αυτό έχει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης 1.4 λίτρων, που αποδίδει 147 ίππους, κι ένα ηλεκτρικό μοτέρ 112 ίππων. Το σύνολο μας κάνει 259 ίππους, αλλά εκτιμάται ότι ο συνδυασμός του θα έχει απόδοση 242 ίππους και 400 Nm ροπής, τη στιγμή που η μοναδική επιλογή στο σύστημα μετάδοσης της κίνησης θα είναι ένα αυτόματο κιβώτιο DSG 6 σχέσεων.
Όσον αφορά την αυτονομία του, αυτή θα φτάνει τα 60 χιλιόμετρα με την μπαταρία των 13 kWh, ενώ το Golf GTE θα μπορεί να πιάσει τα 130 χλμ./ώρα αποκλειστικά και μόνο με τη χρήση του ηλεκτρικού κινητήρα.
Από εκεί και πέρα, διαφέρει λίγο στον σχεδιασμό από τα GTI και GTD, καθώς έχουν τον ίδιο σπορ μπροστινό προφυλακτήρα, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και στο πίσω μέρος, που είναι τελείως διαφορετικό από τα δύο σπορ μοντέλα βενζίνης και ντίζελ, κάτι που δε θυμίζει σε τίποτα ένα hot hatch αυτοκίνητο, όπως είναι το Golf GTE.
Επίσης, το υβριδικό μοντέλο δεν έχει τη χαμηλότερη ανάρτηση των άλλων δύο, με τη VW να αποφασίζει να μη δώσει τόση αεροδυναμική και απόδοση στο υβριδικό της, γεγονός που προκαλεί πολλά ερωτηματικά.
Ακόμη, οι εξατμίσεις φαίνονται ψεύτικες και οι ζάντες δεν το κάνουν να φαίνεται τόσο επιθετικό όσο θα έπρεπε. Βέβαια, ελπίζουμε ότι η γερμανική εταιρεία θα δώσει απαντήσεις στην προσεχή Έκθεση της Γενεύης, όπου θα είναι κανονικά παρόν το Golf GTE.
Τέλος, να σημειωθεί ότι από τη VW λέγεται πως τα τρία μοντέλα είναι κόνσεπτ, που βρίσκονται κοντά σε αυτά της παραγωγής, που σημαίνει ότι μπορεί και να διαφοροποιηθούν ελάχιστα, όταν βγουν στην κυκλοφορία και ξεκινήσουν οι πωλήσεις.