Η Taycan αποτελεί το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Porsche και μπορείτε να δείτε τα τεχνικά χαρακτηριστικά σε όλες τις εκδόσεις της.
Το 2015 η Porsche παρουσίασε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρακνφούρτης ένα concept αυτοκίνητο, με την ονομασία Mission E, το οποίο ήταν πλήρως ηλεκτρικό και έδειχνε το πλάνο της γερμανικής φίρμας για το μέλλον.
Τέσσερα χρόνια αργότερα στο ίδιο σόου ήρθε στο φως το μοντέλο παραγωγής, μόνο που αυτό ονομαζόταν Taycan. Πρόκειται για το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Porsche, το οποίο έχει τρεις εκδόσεις, την 4S, την Turbo και την Turbo S, με τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά να είναι ενδιαφέροντα.
Η πρώτη είναι η μοναδική που βγαίνει με τη μικρότερη μπαταρία των 79,2 kWh, ενώ και οι τρεις κυκλοφορούν με αυτή των 93,4 kWh.
Η Turbo S, φυσικά, είναι η κορυφαία έκδοση και έχει αυτονομία από 388 έως 412 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP, επιταχύνει από στάση σε 97 χλμ./ώρα σε 2,6 δευτερόλεπτα, ενώ έχει μέγιστη ταχύτητα τα 161 μίλια/ώρα, δηλαδή (259 χλμ./ώρα).
Την ίδια τελική έχει και η Turbo, όμως πιάνει τα 0-97 χλμ./ώρα σε 3 δεύτερα και έχει αυτονομία από 381 έως 450 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP.
Όσο για τη 4S, αυτή με τις 79,2 kWh έχει αυτονομία από 333 έως 408 χιλιόμετρα και η έκδοση με τις 93,2 kWh προσφέρει αυτονομία από 386-463 χιλιόμετρα, ενώ με αμφότερες τις μπαταρίες τα 0-97 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 3,8 δεύτερα και η μέγιστη ταχύτητα ορίζεται στα 155 μίλια/ώρα, που μεταφράζονται 250 χλμ./ώρα.
Από εκεί και πέρα, όλες οι εκδόσεις έχουν δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, με μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς (All-Wheel Drive), όμως διαφέρουν στην απόδοση.
Η 4S των 79,2 kWh έχει 320 kW (429 ίππους) και 640 Nm ροπή, η 4S των 93,4 kWh 360 kW (483 ίππους) και 650 Nm ροπή, η Turbo 460 kW (617 ίππους) και 850 Nm ροπή και η Turbo S 460 kW (617 ίππους) και 1050 Nm ροπή.
Βέβαια, σε όλες τις εκδόσεις η ισχύς αυξάνεται με το Launch Control και έχουμε 390, 420, 500 και 560 kW, αντίστοιχα, δηλαδή 523, 563, 671 και 751 ίππους.
Σε ό,τι έχει να κάνει με τη φόρτισή τους, με φορτιστή SoC στα 9,6 kW χρειάζονται 9,5 ώρες η 4S των 79,2 kWh και 10,5 ώρες οι υπόλοιπες τρεις Taycan για να φτάσουν μέχρι το 80%, ενώ με φορτιστή SoC στο peak power η πρώτη χρειάζεται 22,5 λεπτά για το ίδιο ποσοστό στα 225 kW και οι άλλες τρεις θέλουν τον ίδιο χρόνο, αλλά στα 270 kW.
Τέλος, όπως είναι λογικό, υπάρχει διαφορά και στην τιμή τους, με την 4S των 79,2 kWh να κοστίζει 103800 δολάρια (95492 ευρώ), αυτή των 93,4 kWh να φτάνει τις 109370 δολάρια (100616 ευρώ), την Turbo να πηγαίνει στα 150900 δολάρια (138822 ευρώ) και την Turbo S να είναι η πιο ακριβή με 185000 δολάρια (170193 ευρώ).