Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης φαίνεται ότι το 2027 μπορεί τελικά να είναι η χρονιά που θα τις χρησιμοποιήσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
Η Nissan φαινομενικά επέλεξε ένα πολύ ιδιαίτερο όχημα για να κάνει πρεμιέρα στην τεχνολογία – το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό GT-R.
Ο παγκόσμιος αντιπρόεδρος της Nissan, Ivan Espinosa, αποκάλυψε ότι οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης είναι απολύτως λογικές για τα ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα, όπως το επερχόμενο Nissan GT-R, καθώς αυτές οι μπαταρίες εξοικονομούν άφθονο χώρο και ζυγίζουν λιγότερο από τις αντίστοιχες ιόντων λιθίου, ενώ προσφέρουν περισσότερη ενέργεια και αποθήκευση ενέργειας.
Το πρωτότυπο Hyper Force EV που παρουσιάστηκε από τη Nissan τον περασμένο Οκτώβριο υπόσχεται απόδοση άνω των 1.300 ίππων, η οποία είναι βόρεια του 1 MW και μια μπαταρία στερεάς κατάστασης θα βοηθήσει στην απόδοσή του.
Το μελλοντικό GT-R θα σχεδιαστεί από την αγωνιστική ομάδα NISMO της Nissan για καλύτερη αεροδυναμική και θα χρησιμοποιεί την τεχνολογία e-4ORCE AWD της εταιρείας για καλύτερο χειρισμό και έλεγχο στις στροφές.
Εάν όλα πάνε καλά, το πρώτο GT-R EV θα κάνει το ντεμπούτο του κάποια στιγμή το 2028, οπότε και η τεχνολογία μπαταριών στερεάς κατάστασης πιθανώς θα είναι διαθέσιμη.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.