Close

Formula E: Αλήθειες και μύθοι για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Nissan e.dams drivers Sebastien Buemi and Oliver Rowland in action in practice and qualifying at the #SwissEPrix in Bern.

Μέσω ενός βίντεο, η Formula E παρουσιάζει πέντε μύθους και ποια είναι η αλήθεια για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Σε μία εποχή, στην οποία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν ήταν τόσο διαδεδομένα, ήρθε στον κόσμο το πρώτο ηλεκτρικό πρωτάθλημα στα μηχανοκίνητα σπορ. Ο λόγος για τη Formula E, που αποτελεί ουσιαστικά την ηλεκτρική εκδοχή της Formula 1, με την εκκίνηση να δίνεται τον Σεπτέμβριο του 2014.

Η FE είχε έναν και μόνο σκοπό, να παρουσιάσει την ηλεκτροκίνηση στο κοινό και να προωθήσει τις νέες τεχνολογίες. Όπερ και εγένετο, καθώς έχουμε φτάσει στο 2020, στην έναρξη μίας νέας δεκαετίας, όπου τα ηλεκτροκίνητα αρχίσουν και αυξάνονται ολοένα και περισσότερα.

Έτσι, λοιπόν, μέσω του επίσημου καναλιού της στο Youtube θέλησε να παρουσιάσει πέντε αλήθειες και μύθους για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Για την ακρίβεια, παρουσιάζει πέντε μύθους και τους διαψεύδει, αποδεικνύοντας ποια είναι η αλήθεια.

Άλλωστε, σκοπός των ιθυνόντων του συγκεκριμένου πρωταθλήματος εξακολουθεί να είναι η προώθηση της ηλεκτροκίνησης. Το πρώτο, που στέκεται το εν λόγω βίντεο, είναι οι εκπομπές των ρύπων, τονίζοντας ότι είναι μηδενικές, αφού δεν υπάρχει καταλύτης και εξάτμιση, όπως ισχύει στα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα.

Αυτό, με βάση ότι έχει ειπωθεί πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εκπέμπουν ρύπους μόνο και μόνο από την παραγωγή τους, αλλά και από το ηλεκτρικό δίκτυο, το οποίο χρησιμοποιούν για τη φόρτιση των μπαταριών τους. Μάλιστα, τονίζεται και μία μελέτη, που αποδεικνύει ότι τα ηλεκτροκίνητα είναι 95% πιο καθαρά από τα βενζινοκίνητα.

Ακολουθεί ο τομέας της ταχύτητας, με κάποιους να θεωρούν ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι αργά. Πώς γίνεται αυτό, όταν ένα Tesla Model S P100D επιταχύνει από στάση σε 100 χλμ./ώρα σε 3 δευτερόλεπτα; Αυτό επισημαίνει και το βίντεο της ABB FIA Formula E, όπως είναι η πλήρης ονομασία του ηλεκτρικού πρωταθλήματος.

Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας είναι το κόστος, με δεδομένο ότι είναι πιο ακριβά από τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η Formula E ξεκαθαρίζει ότι υπάρχουν, πλέον, τα κίνητρα για την αγορά τους, ενώ έχουν χαμηλότερο κόστος συντήρησης από τα συμβατικά.

Από εκεί και πέρα, σημαντικό ρόλο για την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου παίζει και η αυτονομία. Έχουν ασκηθεί έντονες κριτικές πάνω σε αυτόν τον τομέα, καθώς αρκετά ηλεκτροκίνητα έχουν μικρή αυτονομία, όμως βλέπουμε τους κατασκευαστές να φροντίζουν και γι’ αυτό από εδώ και στο εξής, με τη Formula E να αναφέρει πως πολλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην παρούσα φάση έχουν αυτονομία πάνω από 200 μίλια, δηλαδή πάνω 322 χιλιόμετρα.

Επίσης, λέγεται ότι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες θα φορτίζουν στα σπίτια τους, ενώ θα υπάρχουν σταθμοί ταχείας φόρτισης για τα μεγάλα ταξίδια.

Τέλος, το συγκεκριμένο βίντεο στέκεται και σ’ έναν μύθο, που λέει ότι οι μπαταρίες δε θα διαρκέσουν για πολύ καιρό, μετά τις πολλές φορτίσεις, με τη Formula E να απαντάει πως μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως οι Tesla και Volkswagen περιμένουν πως οι μπαταρίας θα έχουν μεγάλη διάρκεια, ακόμα και ότι σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν τις μεταχειρισμένες μπαταρίες ως πηγές ενέργειας.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top