H Νορβηγία αντιμετωπίζει πρόβλημα στη φορολογία λόγω των EVs
Close

H Νορβηγία αντιμετωπίζει πρόβλημα στη φορολογία λόγω των EVs

H Νορβηγία αποτελεί ένα success story για την ηλεκτροκίνηση, αλλά τώρα ανακαλύπτει τα προβλήματα που προκύπτουν από τα μειωμένα φορολογικά έσοδα εξαιτίας αυτού. Η μείωση της κυκλοφορίας οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης έχει και κάποιες σοβαρές οικονομικές επιπτώσεις.

Πέρα από το γεγονός των φορολογικών ελαφρύνσεων που ισχύουν στη Νορβηγία για όσους θέλουν να αποκτήσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, υπάρχουν και άλλες οικονομικές παράμετροι που δημιουργούν προκλήσεις και ζητήματα στη νορβηγική οικονομία από τη σαφή πτώση των πωλήσεων των αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης εκεί. Το κράτος εμφανίζει μειωμένα έσοδα από τους φόρους κατανάλωσης βενζίνης, αλλά και από την αγορά των συμβατικών αυτοκινήτων γενικότερα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 15% των νέων αυτοκινήτων που πωλούνται στη Νορβηγία είναι ηλεκτρικά, ποσοστό που αποτελεί ρεκόρ σε παγκόσμιο επίπεδο. Η Κυβέρνηση υπολογίζει ότι χάνει το αστρονομικό ποσό των 2.32 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την μείωση της αγοράς βενζίνης και βενζινοκίνητων οχημάτων. Η Νορβηγία έχει θέσει ως στόχο της να μην πωλούνται αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2025 και έπειτα, αλλά δεν είναι λίγοι εκείνοι που εκφράζουν την ανησυχία τους για το τι μπορεί να σημάνει αυτό για τα έσοδα του Κράτους.

Σημεία των καιρών…

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed.

O Νίκος Καϊμακάμης είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας. Συνεργάζεται με διάφορα online μέσα κυρίως στο τεχνολογικό ρεπορτάζ, ενώ εργάζεται και ως data manager στο πρόγραμμα παροχής στέγασης προσφύγων ESTIA. Τις συγγραφικές του δημιουργίες μπορείτε να τις διαβάσετε στο www.nikosk.gr.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top