Close

To “εξωπραγματικό” φουτουριστικό hypercar της McLaren

McLaren Hypercar Concept

Τα φουτουριστικά projects που καταθέτουν μεταπτυχιακοί φοιτητές που φιλοδοξούν να διαμορφώσουν το “αύριο” της αυτοκίνησης, είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακά.

Ένα τέτοιο παράδειγμα αποτελεί ο Ινδός Ravi Sharma που ολοκληρώνει το μεταπτυχιακό του στο Ινστιτούτο Σχεδιασμού της Ινδίας.

Η μεταπτυχιακή του εργασία πραγματεύεται την αγωνιστική McLaren του 2040 που θα μπορούσε κάλλιστα να πρωταγωνιστεί στα μελλοντικά Frand Prix της Formula 1.

McLaren Hypercar Concept

Πρόκειται για ένα state-of-the-art αγωνιστικό hypercar που ενσωματώνει εντυπωσιακές τεχνολογίες και μπορεί να συνδυάσει αυτόνομη οδήγηση και οδηγική συγκίνηση.

Audi HMV Concept: Δείτε πως θα είναι το φορτηγό του μέλλοντος

Μια από τις σημαντικές τεχνολογίες που φέρει είναι οι ενσωματωμένοι στους τροχούς ηλεκτροκινητήρες που συνοδεύονται από υπεραγωγούς.

McLaren Hypercar Concept

Επιπλέον, στο πίσω μέρος του οχήματος υπάρχει μια συμπαγής δεξαμενή υγρού αζώτου που μπορεί να ψύξει τους υπεραγωγούς σε θερμοκρασία που φτάνει έως τους -197 Βαθμούς Κελσίου. Η συστοιχία μπαταριών βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από την καμπίνα του οδηγού.

McLaren Hypercar Concept

Καθοριστική σημασία στο φουτουριστικό hypercar παίζει η αεροδυναμική. Η καμπίνα είναι εξαιρετικά συμπαγής σε σχήμα δακρύου, και καλύπτεται με γυάλινο θόλο. Ο οδηγός κάθεται σε ξαπλωτή θέση ακριβώς πίσω από τους εμπρόσθιους τροχούς.

McLaren Hypercar Concept

Στο μπροστινό τμήμα του οχήματος διακρίνονται τα ευμεγέθη κανάλια αέρα που διοχετεύουν τον αέρα γύρω από την καμπίνα, πριν οδηγηθεί στους πίσω τροχούς.

McLaren Hypercar Concept

Εκτός αυτού η φουτουριστική McLaren που οραματίζεται ο Ινδός σχεδιαστής διαθέτει ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία στον πίσω διαχύτη, τα φτερά και στις εισαγωγές αέρα.

McLaren Hypercar Concept

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top