BYD: Δυνατή η μετάβαση της Κίνας στην ηλεκτροκίνηση μέχρι το 2030

Δυνατή είναι η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση μέχρι το 2030 σύμφωνα με τον Πρόεδρο της BYD, μιας εκ των μεγαλύτερων εταιρειών ηλεκτρικών οχημάτων στη χώρα.

Πρόσφατα η κινέζικη κυβέρνηση ανέπτυξε την ιδέα της απαγόρευσης των οχημάτων που καίνε ορυκτά καύσιμα αλλά δεν έχει κάποιο συγκεκριμένο σχεδιάγραμμα που σχεδιάζει να γίνει αυτό.

Ο Wang Chuanfu, Πρόεδρος της BYD, ανέφερε ότι αυτό θα μπορούσε να γίνει μέχρι το 2030 καθιστώντας τον έναν από τους πιο επιθετικούς και φιλόδοξους στόχους για μια τόσο σημαντική αγορά όπως η Κίνα.

Ο Wang, μιλώντς σε εκδήλωση στη Shenzhen ανέφερε: «Είμαστε πολύ σίγουροι για όλα τα χρονοδιαγράμματα (για την εξάλειψη των οχημάτων με ορυκτά καύσιμα) και πιστεύουμε ότι θα συμβεί νωρίτερα από το αναμενόμενο. Δεδομένου ότι διάφορες κυβερνήσεις έχουν ανακοινώσει χρονοδιαγράμματα για να σταματήσουν την πώληση οχημάτων με ορυκτά καύσιμα και αυτό ασκεί πίεση σε όλους τους άλλους».

Να σημειωθεί ότι Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο και πρόσφατα η Σκωτία ανακοίνωσαν τις προσπάθειές τους να απαγορεύσουν τα βενζινοκίνητα οχήματα μεταξύ 2030 και 2040.

Άλλες χώρες, όπως η Νορβηγία έχουν ακόμη πιο επιθετικούς στόχους, αλλά προς το παρόν παραμένουν στόχοι.

Όσο για την Κίνα, στα σχέδια της χώρας είναι τα οχήματα με μηδενικούς ρύπους να αντιπροσωπεύουν το 8% των νέων αγορών μέχρι το 2018, το 12% μέχρι το 2020 και το 20% μέχρι το 2025.

Επιπλέον, ολοένα και περισσότεροι κατασκευαστές οχημάτων έχουν κάνει συμφωνίες να παράγουν περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα στην Κίνα. Αυτές περιλαμβάνουν τις VW, Daimler, Toyota, Ford, Renault-Nissan και GM.

Αντιλαμβανόμαστε βέβαια, ότι αν μια αγορά σαν την Κίνα, η οποία είναι η μεγαλύτερη παγκοσμίως αποφασίσει μια μετάβαση στα ηλεκτροκίνητα οχήματα, αυτό θα αποτελέσει θανατική ποινή για τα βενζινοκίνητα οχήματα παγκοσμίως.

Πηγή