Πριν από κάποιο διάστημα ο υπουργός άνθρακα,ισχύος και νέας και ανανεώσιμης ενέργειας της Ινδίας Piyush Goyal είχε τονίσει το εξαιρετικά ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της ηλιακής ενέργειας χωρίς ιδιαίτερη έμφαση σε ηλεκτρικά οχήματα.
Αυτό όμως αλλάζει καθώς η Ινδία σκοπεύει όλα τα οχήματα στην χώρα μέχρι το 2030 εκτός των αεροπλάνων να είναι ηλεκτρικά. Κάτι που δεν άλλαξε μετά την απόφαση της Αμερικής να αποχωρήσει από την συνθήκη κλιματικής αλλαγής του Παρισίου.
Η επονομαζόμενη cleantech τεχνολογία δεν είναι απλά περισσότερο ανταγωνιστική αλλά προσφέρει καθαρό αέρα και νέες θέσεις εργασίας, μία ισχυρή οικονομία και απεξάρτηση από ξένες πηγές ενέργειας.
Η μεγάλη πρόκληση για την Ινδία είναι ότι το κόστος ενός νέου ηλεκτρικού οχήματος είναι λίγο μικρότερο από το μέσο Αμερικάνικο κόστος ενός νέου αυτοκινήτου, το οποίο είναι αρκετά ακριβό για τα δεδομένα της χώρας μιας και δεν έχει καμμία ισχυρή παραγωγική βάση κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων.
Επιπρόσθετα η χώρα έχει ισχυρούς φραγμούς στην εισαγωγή αυτοκινήτων κάτι που έχει δυσκολέψει πολύ και την Tesla.