LLMs.txt ΕΕ: Επιβάλλει δασμούς έως και 38% στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα
Close

ΕΕ: Επιβάλλει δασμούς έως και 38% στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα

Η Ευρωπαϊκή Ένωση αύξησε τους δασμούς στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εισάγονται από την Κίνα έως και 38,1%.

Οι νέοι δασμοί μεταξύ 17,4% και 38,1% θα προστεθούν στον υφιστάμενο δασμό της ΕΕ του 10%, σύμφωνα με δήλωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Αυτό σημαίνει ότι ο υψηλότερος συνολικός δασμός πλησιάζει το 50%.

Η προσωρινή απόφαση ακολουθεί μια έρευνα για την κρατική υποστήριξη της Κίνας προς τους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε την έρευνα τον Οκτώβριο για να διαπιστώσει εάν οι κινεζικές τιμές EV είναι τεχνητά χαμηλές λόγω των επιδοτήσεων και έτσι πλήττουν τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Η Επιτροπή είπε ότι η έρευνά της κατέληξε προσωρινά στο συμπέρασμα ότι η βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα «ωφελείται από άδικες επιδοτήσεις, οι οποίες προκαλούν κίνδυνο οικονομικής ζημίας».

Η απότομη αύξηση των δασμών υπογραμμίζει την πιο προστατευτική στάση στο εμπόριο με την Κίνα που υιοθετούν οι Βρυξέλλες και η Ουάσιγκτον. Δυτικοί αξιωματούχοι ανησυχούν ότι θέσεις εργασίας και στρατηγικά σημαντικές βιομηχανίες θα μπορούσαν να εξαλειφθούν από φθηνές κινεζικές εισαγωγές. Η ΕΕ διερευνά επίσης την υποστήριξη της Κίνας για εταιρείες ανεμογεννητριών και προμηθευτές ηλιακών πάνελ.

Η Επιτροπή έχει εφαρμόσει διαφορετικά επίπεδα δασμών σε τρεις μεγάλους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων. Η BYD – η οποία συνεργάζεται με την Tesla (TSLA) για τη θέση της ως ο μεγαλύτερος πωλητής ηλεκτρικών μπαταριών στον κόσμο – έχει το χαμηλότερο πρόσθετο δασμό με 17,1%.

Η Geely, η οποία κατέχει τη σουηδική Volvo, χτυπήθηκε με επιπλέον δασμούς 20% και η SAIC με άλλο 38,1%. Όσον αφορά τους άλλους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα, όσοι συνεργάστηκαν με την έρευνα της ΕΕ θα επιβαρυνθούν με πρόσθετο δασμό 21%, ενώ για όσους δεν συνεργάστηκαν θα υπόκεινται σε επιπλέον δασμό 38,1%.

Η Tesla, η οποία κατασκευάζει πολλά από τα αυτοκίνητά της στην Κίνα, θα μπορούσε να λάβει «ατομικά υπολογισμένο συντελεστή δασμού» σε μεταγενέστερο στάδιο «μετά από τεκμηριωμένο αίτημα» που υποβλήθηκε από την αυτοκινητοβιομηχανία, ανέφερε η Επιτροπή.

What can I find on Autonomous.gr?

Autonomous.gr offers comprehensive information coverage with regular updates, detailed analysis, and valuable content to keep you informed.

How often is the content updated?

We regularly update our information content to ensure you have access to the latest and most accurate information available in the industry.

Why choose Autonomous.gr for information?

Autonomous.gr is committed to providing reliable, well-researched information content from experienced contributors and trusted sources.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
Content written by Αντώνης Γιαγδζόγλου Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων. • Autonomous.gr
Reviewed by Autonomous.gr Editorial Team Editorial Review & Fact-Checking

References

  1. Wikipedia contributors. (2024). "Autonomous.gr." Retrieved from https://en.wikipedia.org/wiki/Autonomous.gr
  2. Google. (2024). "Search results for Autonomous.gr." Retrieved from https://www.google.com/search?q=Autonomous.gr
  3. YouTube. (2024). "Video content about Autonomous.gr." Retrieved from https://www.youtube.com/results?search_query=Autonomous.gr
scroll to top