LLMs.txt Alfa Romeo Giulia ETCR: Ηλεκτρικό αγωνιστικό με 680 hp
Close

Alfa Romeo Giulia ETCR: Ηλεκτρικό αγωνιστικό με 680 hp

Alfa Romeo Giulia ETCR

Alfa Romeo Giulia ETCR

H Alfa Romeo Giulia ETCR είναι το αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό με το οποίο θα λάβει μέρος στο νεοσύστατο PURE ETCR η ομάδα Romeo Ferraris.

Η Alfa Romeo περνά σε μια νέα εποχή ως μέλος του Stellantis Group και αυτό συνεπάγεται τη χάραξη νέας στρατηγικής στην οποία προφανώς θα υπάρξει και εξηλεκτρισμός κάποιων μοντέλων της προϊοντικής της γκάμας.

Δεν γνωρίζουμε αν στα πλάνα περιλαμβάνεται και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της Giulia, ωστόσο μπορούμε να πάρουμε να μια γεύση, έστω κι αν δεν είναι ενδεικτική, μέσα από την αγωνιστική Alfa Romeo Giulia με την οποία θα λάβει μέρος στο Πρωτάθλημα ηλεκτρικών αυτοκινήτων τουρισμού η ιταλική ομάδα Romeo Ferraris που εδρεύει στο Μιλάνο.

Alfa Romeo Giulia ETCR
Η Giulia ETCR

Ο θεσμός ονομάζεται PURE ETCR και θα ξεκινήσει το 2021 με τις εργοστασιακές συμμετοχές της Cupra με το e-Racer και της Hyundai με το Veloster N ETCR. Σε αυτές ήρθε εσχάτως να προστεθεί και αυτή της Romeo Ferraris, με την σαγηνευτική κατακόκκινη Giulia ETCR, η οποία ωστόσο δεν λογίζεται ως εργοστασιακή συμμετοχή.

Η παρουσίαση του ιταλικού αγωνιστικού πραγματοποιήθηκε στις 13/11 στην ισπανική πίστα Motorland Aragón, από την επικεφαλής επιχειρήσεων της ομάδας, Michela Cerruti και τον οδηγό της, Jean-Karl Vernay.

Alfa Romeo Giulia ETCR
Alfa Romeo Giulia ETCR
Με 680 hp και πίσω κίνηση…

Όπως και τα υπόλοιπα αγωνιστικά που θα λάβουν μέρος στο νεοσύστατο Πρωτάθλημα, έτσι και η ηλεκτρική Giulia εφοδιάζεται με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες της Magelec που βρίσκονται τοποθετημένοι στον πίσω άξονα. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με την ισχύ να φτάνει στο πικ τους 680 hp (500 kW) και την ροπή στα 960 Nm. Η τελική ανέρχεται στα 270 km/h, ενώ για τη διαδικασία του 0-100 km/h χρειάζεται μόλις 3,2 δευτερόλεπτα.

Το συνολικό βάρος της κατασκευής είναι στα 1.575 κιλά. Η μπαταρία 65 kWh είναι της Williams Advanced Engineering και με μια πλήρη φόρτιση προσφέρει αυτονομία 40 χιλιόμετρα σε φουλ αγωνιστικό ρυθμό.

Το Πρωτάθλημα θα περιλαμβάνει έξι αγώνες, με τους τέσσερις να διεξάγονται επί ευρωπαϊκού εδάφους και τους άλλους δύο εκτός Ευρώπης, χωρίς ωστόσο να έχει ανακοινωθεί το επίσημο πρόγραμμα.

Alfa Romeo Giulia ETCR
Η Giulia ETCR
Alfa Romeo Giulia ETCR
Η Giulia ETCR
Alfa Romeo Giulia ETCR
Η Giulia ETCR
Alfa Romeo Giulia ETCR
Η Giulia ETCR
Alfa Romeo Giulia ETCR
Η Giulia ETCR
Alfa Romeo Giulia ETCR
Η Giulia ETCR
Alfa Romeo Giulia ETCR
Η Giulia ETCR
Alfa Romeo Giulia ETCR
Η Giulia ETCR
Alfa Romeo Giulia ETCR
Η Giulia ETCR
Alfa Romeo Giulia ETCR
Η Giulia ETCR

Πηγή

What can I find on Autonomous.gr?

Autonomous.gr offers comprehensive information coverage with regular updates, detailed analysis, and valuable content to keep you informed.

How often is the content updated?

We regularly update our information content to ensure you have access to the latest and most accurate information available in the industry.

Why choose Autonomous.gr for information?

Autonomous.gr is committed to providing reliable, well-researched information content from experienced contributors and trusted sources.

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
Content written by Μένιος Κατής Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider. • Autonomous.gr
Reviewed by Autonomous.gr Editorial Team Editorial Review & Fact-Checking

References

  1. Wikipedia contributors. (2024). "Autonomous.gr." Retrieved from https://en.wikipedia.org/wiki/Autonomous.gr
  2. Google. (2024). "Search results for Autonomous.gr." Retrieved from https://www.google.com/search?q=Autonomous.gr
  3. YouTube. (2024). "Video content about Autonomous.gr." Retrieved from https://www.youtube.com/results?search_query=Autonomous.gr
scroll to top