Cupra e-Racer: Ηλεκτρικό Touring Car με 670 ίππους

Στο νεοσύστατο ηλεκτρικό πρωτάθλημα ETCR θα λάβει μέρος η Cupra, με το e-Racer, το οποίο θα έχει ισχύ 670 ίππους.

Η Cupra αποτελεί τη θυγατρική εταιρεία της Seat, με την οποία η ισπανική φίρμα θέλησε να κατασκευάσει αυτοκίνητα υψηλών αποδόσεων, ενώ σύντομα θα δείξει τα «δόντια» της και στον κόσμο των αγώνων και μάλιστα σε ηλεκτροκίνητη μορφή. Αυτό διότι θα λάβει μέρος στο ETCR.

«Τι είναι αυτό;», θα ρωτήσει κανείς. Πρόκειται για το νεοσύστατο ηλεκτρικό πρωτάθλημα για Touring Cars. Η ονομασία του θα είναι Electric Touring Car Racing, με το 2020 να είναι η παρθενική του σεζόν. Φέτος θα γίνουν τέσσερις αγώνες, με σκοπό αυτοί να πολλαπλασιαστούν από το 2021.

Η έναρξη του εν λόγω ηλεκτρικού πρωταθλήματος έχει ανακοινωθεί από το 2018, ενώ μέχρι τον περασμένο Δεκέμβριο είχαν ανακοινώσει τη συμμετοχή τους τρεις κατασκευαστές. Η πρώτη εξ’ αυτών είναι η Cupra, η οποία εξέλιξε το e-Racer για να συμμετάσχει σε αυτούς τους αγώνες.

Ο λόγος, λοιπόν, για το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό Touring Car, που έχει τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες, με συνολική απόδοση 670 ίππους και 960 Nm ροπή, τη στιγμή που φτάνει από στάση σε 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα και πιάνει τα 270 χλμ./ώρα ως μέγιστη ταχύτητα.

Περαιτέρω πληροφορίες θα αποκαλυφθούν στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο, όπου θα πλαισιώσει τα πρώτα υβριδικά μοντέλα παραγωγής της Seat. «Η Cupra πάντα είχε πρωτοποριακό ρόλο στα μηχανοκίνητα σπορ και ήταν αυτή που εξέλιξε την πρώτη πλατφόρμα TCR.

Με το Cupra Leon Competicion (το βενζινοκίνητο αγωνιστικό) και το Cupra e-Racer, συνεχίζουμε να δημιουργούμε νέο έδαφος. Αμφότερα τα οχήματα έχουν σχεδιαστεί για να αγωνιστούν στο υψηλότερο επίπεδο και να ανταγωνιστούν τις ομάδες που ακολουθούν, έχοντας ανταποκριθεί στους κανονισμούς και τις απαιτήσεις των TCR και ETCR», δήλωσε ο αγωνιστικός διευθυντής της Cupra, Χαϊμέ Πούιγκ.

Μάλιστα, έχουν ανακοινωθεί και οι οδηγοί της Cupra. Ο πρώτος θα είναι ο Σουηδός Ματίας Έκστρομ, που έχει λάβει μέρος σε WRC, DTM, NASCAR, Ευρωπαϊκό και Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross. Ο δεύτερος θα είναι ο Ισπανός Ζόρντι Ζενέ, αδερφός του άλλοτε πιλότου της Formula1, Μαρκ, που έχει συμμετάσχει σε ETCC (European Touring Car Championship, 3 παρουσίες στο βάθρο) και WTCC (World Touring Car Championship, 4 νίκες, 15 πόντιουμ), καθώς και στις 24 Ώρες του Λε Μαν, όπου μέτρησε και 1 νίκη το 2016 στην κατηγορία LMP675, με συνοδηγούς τον Ελβετό Ζαν-Ντένις Ντέλετραζ και τον Γάλλο Πασκάλ Φαμπρ στο Reynard 2KQ-LM της Racing Organisation Course.

Από εκεί και πέρα, σε ό,τι αφορά το ETCR, θα πρόκειται περισσότερο για αγώνες rallycross, που θα έχουν μικρή διάρκεια, αλλά πολλή ένταση. Οι άλλοι δύο κατασκευαστές, που έχουν ανακοινώσει τη συμμετοχή τους, είναι οι Hyundai και Alfa Romeo, με το Veloster N ETCR και μία ανάλογη έκδοση βασισμένη στην Giulia, αντίστοιχα.

Τέλος, να σημειωθεί ότι ακόμα δε γνωρίζουμε πότε θα ξεκινήσουν οι πρώτοι ηλεκτρικοί αγώνες Τουρισμού, ενώ αναμένεται να ανακοινωθεί και άλλη μία συμμετοχή, όμως δεν έχει γίνει γνωστή η αυτοκινητοβιομηχανία, παρά μόνο ότι θα εξελίξει το αυτοκίνητο η Shanghai Lisheng Racing, η οποία έχει συνεργασία με τo Birel Art Group, όπου ανήκουν οι ιδιωτικές εταιρείες καρτ των Ντάνιελ Ρικιάρντο, Ρόμπερτ Κούμπιτσα και Σαρλς Λεκλέρκ.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *