Close

To 13% των drone θα έχουν ενσωματωμένες κάρτες SIM μέχρι το 2022

Πάνω από το 13% των drone παγκοσμίως θα υποστηρίζουν ενσωματωμένη κάρτα SIM και σύνδεση LTE μέχρι το 2022 σύμφωνα με το BGR.

Η πρωτοβουλία για ενσωμάτωση SIM (eSIM) και σύνδεσης LTE στα μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα αποσκοπεί στην καθιέρωση μιας πιο εμπεριστατωμένης εποπτείας από τις Αρχές (π.χ. η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας), στην απομακρυσμένη αναγνώριση, στον εντοπισμό των πτήσεων και στην εξασφάλιση αποτελεσματικού video streaming για εμπορικούς σκοπούς.

drone

Πρόσφατα η DJI ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την κορεάτικη SK Telecom για footage υψηλής ευκρίνειας από drones σε συσκευές στο έδαφος. Αυτό είναι ένα παράδειγμα πως μια συσκευή μπορεί να χρησιμοποιήσει εναέριο footage. Ταυτόχρονα, η βιομηχανία εμπορικών drone αρχίζει να αντιλαμβάνεται ότι χρειάζονται κάρτες SIM καθώς και αξιόπιστες υπηρεσίες LTΕ για να υπάρχει αξιόπιστο live video streaming και παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο.

Το LTE, εκτός από γρήγορες ταχύτητες, μπορεί να αναγνωρίσει κάθε συσκευή που το χρησιμοποιεί. Με τη συσχέτισή του με κάποιο drone, θα μπορεί να συσχετίζει κατ’επέκταση και τον χρήστη/χειριστή του, παρόμοια με τα smartphone σήμερα.

Η Anshika Jain Αναλύτρια της Counterpoint Research ανέφερε: «Οι eSIMS θα μπορούσαν να παίξουν σημαντικό ρόλο στη σύνδεση κινητής των drone και να μετριάσουν τις ανησυχίες για την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια. Για φορείς όπως η FAA, η Γερμανική Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (DFS) ή ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ασφάλειας της Αεροπορίας (EASA), αυτό θα ήταν εξαιρετικά επωφελές. Όχι μόνο θα μπορούσαν να αναγνωρίσουν άμεσα κάθε drone και τον χρήστη του, αλλά η σύνδεση LTE από μόνη της θα καθιστούσε τις eSIM που είναι ενσωματωμένες σε κάθε drone, ορατές στους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας. Κάποιοι πάροχοι όπως η T-Mobile Germany, η Orange, η Vodafone και η Verizon έχουν ήδη δοκιμάσει drones που βασίζονται στο LTE Και βλέπουν την ενσωμάτωση της eSIM σαν το φυσικό μονοπάτι που πρέπει να ακολουθήσουν».

Το ενδεχόμενο αυτό είναι λογικό καθώς από ρυθμιστικής άποψης μπορεί να αποτρέψει πιθανά εναέρια ατυχήματα και ταυτόχρονα θα οδηγήσει σε θέσπιση κάποιων κανόνων.

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top