Close

Xiaomi SUV YU7: Θα κυκλοφορήσει το επόμενο καλοκαίρι για να ανταγωνιστεί το Model Y

H αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτρικών Xiaomi Automobile συνεχίζει να κάνει γνωστή την παρουσία της στον κλάδο, χτυπώντας γρήγορα και συχνά.

Μετά την είδηση ​​που γνωστοποιηθηκε νωρίτερα φέτος ότι εργαζόταν σε ένα δεύτερο ναυαρχίδα μοντέλο, ένα SUV, για να ανταγωνιστεί το Tesla Model Y, η Xiaomi το αποκάλυψε τελικά και μοιράστηκε ότι θα ονομάζεται YU7.

Μετά την κυκλοφορία του SU7 τον Μάρτιο, η Xiaomi ανέφερε ότι είχε κατασκευάσει 10.000 από αυτά στην Κίνα μέσα σε μόλις 32 ημέρες , θέτοντας ρυθμό παραγωγής για να παραδώσει πάνω από 100.000 μονάδες πριν από το τέλος του έτους.

Η αυτοκινητοβιομηχανία πέτυχε τον στόχο των 100.000 οχημάτων σε μόλις 230 ημέρες, πολύ νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα, δίνοντάς της τη δυνατότητα να φτάσει τα 130.000 SU7.

Λίγο μετά την έναρξη της παραγωγής του SU7, η Xiaomi μοιράστηκε τα σχέδια για ένα δεύτερο μοντέλο, ένα SUV, το οποίο ήταν ήδη υπό ανάπτυξη και σημείωνε ένα Tesla Model Y ως τον κύριο ανταγωνιστή του. Εκείνη την εποχή, η Xiaomi είπε ότι στόχευε να ξεκινήσει την παραγωγή του νέου SUV μέχρι τα τέλη του 2025, μόλις ολοκληρωθεί η δεύτερη φάση της μονάδας παραγωγής ηλεκτρικων στο Yizhuang του Πεκίνου.

Τώρα η Xiaomi αποκάλυψε το εξωτερικό του και μοιράστηκε το όνομα του μοντέλου, το YU7. Επιπλέον, αυτή η στοχευμένη έναρξη παραγωγής φαίνεται να έρχεται νωρίτερα από το αναμενόμενο και θα μπορούσε να φτάσει στους Κινέζους πελάτες πριν από το φθινόπωρο του 2025.

xiaomi suv yu7

Η Xiaomi Automobile μοιράστηκε τις δύο εικόνες του νέου της SUV που φαίνονται παραπάνω στη σελίδα της στο Weibo σήμερα με το ακόλουθο μήνυμα:

Επιτρέψτε μου να σας παρουσιάσω το νέο μέλος της Xiaomi Motors: Xiaomi YU7, ένα νέο SUV, το οποίο αναμένεται να λανσαριστεί επίσημα τον Ιούνιο ή τον Ιούλιο του επόμενου έτους.

Το SUV θα ονομάζεται Xiaomi YU7, ακολουθώντας μια παρόμοια ονοματολογία με το αδερφάκι του SU7. Το νέο μοντέλο φαίνεται επίσης να έχει αρκετά παρόμοιο στυλ με το σεντάν, με παρόμοιο μήκος και πλευρικό προφίλ αλλά πιο ψηλό αμάξωμα.

Το μπροστινό και το πίσω μέρος του SUV φαίνονται σχεδόν πανομοιότυπα με το SU7, εκτός από μερικές παραλλαγές στην αεροδυναμική στο πλάι.

Δεν έχουμε λάβει ακόμη προδιαγραφές απόδοσης από τη Xiaomi, αλλά το κινεζικό μέσο ενημέρωσης CnEVPost επεσήμανε ότι ορισμένες από τις βασικές λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες μέσω ρυθμιστικής κατάθεσης στο εξωτερικό.

Έχει μήκος 4.999 χλστ., πλάτος 1.996 χλστ. και ύψος 1.600 χλστ. και μεταξόνιο 3.000 χλστ.. Το SUV ζυγίζει 2.405 κιλά και μπορεί να φτάσει σε τελική ταχύτητα 253 χλμ./ώρα.

Το μοναδικό μοντέλο διαθέτει μπροστινούς και πίσω κινητήρες που μπορούν να λάβουν μέγιστη ισχύ 220 kW και 288 kW, αντίστοιχα. Μια τριμερής μπαταρία ιόντων λιθίου από την CATL θα τροφοδοτεί αυτούς τους κινητήρες, αλλά η χωρητικότητά της είναι άγνωστη προς το παρόν.

Για σύγκριση, το Xiaomi SU7 διατίθεται επί του παρόντος σε Standard και Max τελειώματα, προσφέροντας 700 χλμ. και 810 χλμ. αυτονομίας CLTC, αντίστοιχα. Το τελευταίο προέρχεται από μια μπαταρία 101 kW και το sedan μπορεί να φτάσει σε τελική ταχύτητα 265 χλμ./ώρα.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top