Close

Η Xiaomi χρησιμοποιεί ένα καρπούζι για να δείξει πόσο ανθεκτική είναι η μπαταρία του SU7 Ultra

H Xiaomi έχει μπει πολύ δυναμικά στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων την τελευταία χρονιά, με το νέο της σεντάν, το SU7 Ultra, να έχει εντυπωσιακή ισχύ και μερικά καινοτόμα χαρακτηριστικά ασφάλειας μπαταρίας.

Αντί να βασίζεται σε παραδοσιακά βίντεο δοκιμών σύγκρουσης, η Xiaomi υιοθέτησε μια νέα προσέγγιση για να επιδείξει αυτά τα χαρακτηριστικά.

Ένα καρπούζι, επικαλυμμένο με το ίδιο προστατευτικό υλικό που χρησιμοποιήθηκε στη μπαταρία του SU7 Ultra, έπεσε από τον έκτο όροφο του εργοστασίου της Xiaomi. Ο στόχος ήταν να δείξουν πόσο ισχυρή είναι η προστασία της μπαταρίας. Το καρπούζι επέζησε της πτώσης χωρίς να σκάσει.

Το σύστημα μπαταρίας του SU7 Ultra διαθέτει πολλά επίπεδα προστασίας. Ο οπλισμός 14 στρωμάτων με ισχυρές δοκούς από χάλυβα, ένα μεγάλο σύστημα ενεργού ψύξης 7,8 τετραγωνικών μέτρων και η μόνωση αεροτζελ συμβάλλουν στην ασφάλεια της μπαταρίας. Ένα Σύστημα Διαχείρισης Μπαταρίας που βασίζεται σε AI και η παρακολούθηση που βασίζεται σε cloud προσθέτουν επιπλέον επίπεδα ασφάλειας.

Η πραγματική μπαταρία είναι μια τριμερής μπαταρία NMC 93,7 kWh, που προέρχεται από την CATL. Υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση 5,2 C DC, επιτρέποντάς του να φορτίζει από 10% έως 80% σε μόλις 11 λεπτά, δίνοντάς σας αυτονομία 620 χλμ. με βαθμολογία CLTC.

Με τους διπλούς HyperEngine V8 στο πίσω μέρος και έναν μόνο HyperEngine V6 που τροφοδοτεί τον μπροστινό άξονα, το αυτοκίνητο παράγει συνδυαστικά 1.138 kW (1.526 hp) και 1.770 Nm ροπής. Αυτό επιτρέπει στο αυτοκίνητο να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 1,98 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να πλησιάζει τα 360 χλμ./ώρα.

xiaomi su7 ultra karpouzi

Για να κάνει το αυτοκίνητο πιο ασφαλές, η Xiaomi έχει συμπεριλάβει έναν περιοριστή που αρχικά περιορίζει την τελική ταχύτητα στα 140 χλμ./ώρα και την απόδοση ισχύος στους 900 hp. Οι οδηγοί μπορούν να ξεκλειδώσουν τους 1.526 ίππους μετά από οδήγηση άνω των 300 χλμ..

Το Xiaomi SU7 Ultra είναι ένα μεγάλο σεντάν – έχει μήκος 5.115 mm, πλάτος 1.970 mm και ύψος 1.465 mm, με μεταξόνιο 3.000 mm. Αυτό το καθιστά μεγαλύτερο από το Tesla Model S ή το BMW i5.

Το Ultra κυκλοφόρησε στην Κίνα τον Φεβρουάριο του 2025, με αρχική τιμή 529.900 RMB, που είναι λίγο πάνω από 65.800 €.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top