Δύο άνθρωποι στην πολιτεία της Ιντιανάπολις βρήκαν τραγικό θάνατο μέσα σε ένα Tesla Model S, όταν ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε μια στροφή και χτύπησε ένα δέντρο. Αυτόπτης μάρτυρας ανέφερε ότι το ηλεκτρικό όχημα είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα πριν συγκρουστεί και πιάσει φωτιά.
“Υπήρξε μια μεγάλη έκρηξη αρχικά, και μετά πολλές μικρές, με τα κομμάτια να πετάγονται στον αέρα σαν πυροτεχνήματα”, ανέφερε ο Alfred Finnell, αυτόπτης μάρτυρας στο τρακάρισμα. “Όταν χτύπησε το δέντρο, το αυτοκίνητο σηκώθηκε στον αέρα και ύστερα ανατινάχθηκε. Έπρεπε να επιταχύνω το αυτοκίνητό μου γιατί πετάγονταν κομμάτια από το αυτοκίνητο.”
Η πυροσβεστική όταν έφτασε, βρήκε τον τόπο του τρακαρίσματος τυλιγμένο στις φλόγες, ενώ ο οδηγός και ο συνοδηγός ήταν παγιδευμένοι. Τα κομμάτια είχαν απλωθεί σε ακτίνα 100 μέτρων, ενώ οι πυροσβέστες έπρεπε να σβήσουν πολλαπλές εστίες φωτιάς, από τις μικρές μπαταρίες και το μαγνήσιο που είχαν απλωθεί παντού. Δυστυχώς η πυροσβεστική δεν κατάφερε να απεγκλωβίσει κάποιον ζωντανό.
Ιδιοκτήτης Tesla Model S αποκλείστηκε στην έρημο επειδή δεν είχε σήμα το smartphone του
Η Rita Reith, Διευθύντρια του Πυροσβεστικού Τμήματος της Ιντιανάπολις, αναφέρει ότι αυτοί που καλούνται να αντιμετωπίσουν πρώτοι ένα ατύχημα με ηλεκτρικό αυτοκίνητο πρέπει να είναι αρκετά προσεκτικοί, αφού τα υλικά των μπαταριών είναι εύφλεκτα. Επιπλέον ανέφερε για το ατύχημα, “Το αυτοκίνητο είχε καεί εντελώς. Οι μπαταρίες και τα κομμάτια του Tesla Model S είχαν πιάσει φωτιά όταν έφτασε η πυροσβεστική.”
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η οδηγός και ο συνοδηγός του Tesla Model S είχαν πιει αρκετά πάνω από το όριο πριν την μοιραία σύγκρουση. Αυτός ο παράγοντας ήταν και καθοριστικός για την σύγκρουση. Ωστόσο το ατύχημα ερευνάται με κάθε λεπτομέρεια.
Στο παρελθόν, αντίστοιχα ατυχήματα έχουν τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας λόγω ότι τα αυτοκίνητα της Tesla έχουν εγκατεστημένα συστήματα αυτόνομης οδήγησης. Όμως από ότι φαίνεται, το σύστημα αυτόνομης οδήγησης δεν ήταν ενεργοποιημένο στην συγκεκριμένη περίπτωση, αφού απενεργοποιείται όταν ο οδηγός ξεπεράσει κάποιο συντηρητικό όριο ταχύτητας, και σύμφωνα με τον αυτόπτη μάρτυρα το Tesla Model S έτρεχε με μεγάλη ταχύτητα.
Μέχρι σήμερα, έχει υπάρξει μόνο ένα θανατηφόρο ατύχημα με το σύστημα Autopilot ενεργοποιημένο. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, η ευθύνη αποδόθηκε στον οδηγό, ο οποίος είχε 7 δευτερόλεπτα να αντιδράσει πριν την σύγκρουση.