Έντεκα νέα ερευνητικά έργα ξεκινά η Toyota, προκειμένου να προσφέρει σταδιακά εξατομικευμένη τεχνολογία πρόβλεψης ατυχήματος.
Μέσω των ερευνητικών της έργων η γνωστή κατασκευάστρια αυτοκινήτων θα ερευνήσει την επιρροή των αναδυόμενων τεχνολογιών στην ασφάλεια.
Προς αυτή την κατεύθυνση θα συνεργαστεί με οχτώ ερευνητικά ιδρύματα, συμπεριλαμβανομένων των MIT και του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν.
Κάθε έργο θα έχει το δικό του ερευνητικό ενδιαφέρον, αλλά το συνολικό πρόγραμμα θα είναι χωρισμένο σε τέσσερα ερευνητικά μέρη, τα οποία θα αλληλοσυμπληρώνονται. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει την ενσωμάτωση προηγμένων συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης προηγμένων αισθητήρων αποφυγής πρόσκρουσης προκειμένου να βελτιωθεί και να εξατομικευθεί η προστασία ατυχήματος.
Το δεύτερο ερευνητικό μέρος θα επικεντρωθεί στη σχέση μεταξύ οδηγού-οχήματος και στην κοινωνική αποδοχή των νέων τεχνολογιών ασφαλείας. Το τρίτο μέρος θα εστιάσει στη φυσιολογία του οδηγού και το τέταρτο στα “Big Data”.
Κάθε ερευνητικό πρόγραμμα θα αναλύσει διεξοδικά ένα μέρος των ζητημάτων. Για παράδειγμα, το Ερευνητικό Ίδρυμα Μεταφορών του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν θα εστιάσει τις δοκιμές του στην αντίδραση των οδηγών που γνωρίζουν ελάχιστα για το αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση ανάγκης. To Πανεπιστήμιο της Iowa θα προσπαθήσει να υπολογίσει την πιθανή μείωση ατυχημάτων και θανάτων με τη χρήση ενός προσαρμοζόμενου συστήματος προβολέων που «μαρκάρει» τους πεζούς και τους ποδηλάτες.
Η έρευνα θα παρέχει σημαντικά δεδομένα σχετικά με την επιρροή των νέων τεχνολογιών ασφαλείας. Γενικότερα, όσον αφορά στην τεχνολογία, επικρατεί η αντίληψη ότι όσο πιο πολλά συστήματα υπάρχουν, τόσο καλύτερα. Είναι σημαντικό όμως αυτό να επιβεβαιωθεί και εμπειρικά.
Γίνεται όμως εύκολα κατανοητό ότι στο επίκεντρο της Toyota θα βρεθεί η οδηγική συμπεριφορά και η αλληλεπίδραση οδηγού οχήματος, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα σύστημα που θα προσαρμόζεται με βάση τον εκάστοτε οδηγό.