Η Opel προσφέρει ποικιλία και ταχύτητα στους τρόπους φόρτισης του νέου ηλεκτρικού της μοντέλου, το οποίο αναμένεται το 2020.
Με την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία να ετοιμάζεται να κινηθεί ηλεκτρικά στην πλειοψηφία της, οι επιλογές φόρτισης -ειδικά στην Ευρώπη- διακρίνονται για την ποικιλία τους. Έτσι λοιπόν οι ιδιοκτήτες του αμιγώς ηλεκτρικού Corsa-e, το οποίο θα κυκλοφορεί στους ευρωπαϊκούς δρόμους από την άνοιξη του 2020, δεν χρειάζεται να ανησυχούν, καθώς η Opel προσφέρει τις κατάλληλες επιλογές φόρτισης.
Τι περιλαμβάνουν αυτές; Από μία σειρά καλωδίων για σύνδεση σε πρίζες και σταθμούς φόρτισης, μέχρι επιτοίχιους πίνακες και έναν καινοτόμο «παγκόσμιο φορτιστή». Η δυνατότητα πολλαπλών επιλογών φόρτισης είναι εξίσου σημαντική με τους ταχύτερους χρόνους φόρτισης, με το Corsa-e να τα εξασφαλίζει αμφότερα χάρη σε ισχυρούς ενσωματωμένους φορτιστές.
Στη Γερμανία, το Corsa-e από την έκδοση Edition και άνω είναι εξοπλισμένο με έναν τριφασικό ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW. Σε χώρες όπου μία τριφασική πρίζα είναι λιγότερο διαδεδομένη, διατίθεται εναλλακτικά ένας μονοφασικός ενσωματωμένος φορτιστής 7,4 kW, ο οποίος είναι προσφέρεται ως στάνταρ με το Corsa-e Selection.
Επιπλέον, ο στάνταρ εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις του Corsa-e επιτρέπει τη χρήση σταθμών ταχείας φόρτισης έως 100 kW. Σε ότι αφορά στους υποψήφιους αγοραστές του Corsa-e οι οποίοι προτιμούν την πιο βολική λύση της άμεσης και εύκολης επαναφόρτισης στο σπίτι, χρησιμοποιούν καλώδιο τύπου «mode 2» για τη στάνταρ οικιακή πρίζα 1,8 kW.
Παράλληλα, κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού, διάφορα καλώδια τύπου «mode 3», πλήρως συμβατά με τους ενσωματωμένους φορτιστές, διατίθενται για δημόσια φόρτιση. Αυτά έχουν μήκος 6 μέτρα για να φτάνουν στα δημόσια σημεία φόρτισης, εφόσον δεν υπάρχει θέση στάθμευσης ακριβώς δίπλα τους. Σε περίπου 90 λεπτά, μπορεί να προστεθεί μία αυτονομία περίπου 100 χιλιομέτρων, ενώ μία πλήρης φόρτιση διαρκεί περίπου πέντε ώρες και 15 λεπτά (επιτοίχιος πίνακας/δημόσιος σταθμός φόρτισης με 11 kW).
Από την πλευρά του το «παγκόσμιο καλώδιο φόρτισης» συνδυάζει τις λειτουργίες των καλωδίων mode 2 και mode 3, καθώς και του επιτοίχιου πίνακα σε μία συσκευή. Η εν λόγω κινητή συσκευή φόρτισης μπορεί να συνδέεται σε όλες σχεδόν τις οικιακές πρίζες και δημόσιους σταθμούς φόρτισης με τους αντάπτορες της, ενώ το μόνο που χρειάζεται στο σπίτι είναι μία συμβατική ηλεκτρική πρίζα για φόρτιση έως 11 kW.
Ωστόσο, οι σταθμοί φόρτισης συνεχούς ρεύματος (DC) αποδεικνύονται ταχύτεροι και είναι εγκατεστημένοι συνήθως κατά μήκος των αυτοκινητόδρομων. Με ισχύ φόρτισης έως 100 kW, μετά από περίπου 12 λεπτά η αυτονομία αυξάνεται κατά 100 χιλιόμετρα, ενώ σε λιγότερο από 30 λεπτά, η μπαταρία μπορεί να επαναφορτίζεται μέχρι το 80% της χωρητικότητας της.
Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε τα συστήματα infotainment Multimedia Navi και Multimedia Navi Pro, καθώς και την υπηρεσία Free2Move Services (δεν διατίθεται προς το παρόν στην Ελλάδα), τα οποία προσφέρουν πρακτικές λύσεις για ηλεκτροκίνητα οχήματα, για χρήση μέσω εφαρμογών, ενώ τους επόμενους μήνες θα ακολουθήσουν και άλλες υπηρεσίες της σειράς e-Services για τα ηλεκτρικά οχήματα της Opel.
0 Comments