Στην Κίνα τα ηλεκτρικά οχήματα μπαίνουν στη λογική του ride-hailing, δηλαδή της υπηρεσίας μεταφοράς ατόμων και αγαθών με μίσθωση, όπως αποκαλύπτει η πλατφόρμα Didi Chuxing, με την παρουσίαση του BYD D1.
Tο συγκεκριμένο όχημα είναι custom κατασκευασμένο έτσι ώστε να μπορεί να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εν λόγω υπηρεσίας.
Η BYD, την οποία την έχουμε γνωρίσει και από την κυκλοφορία του πρώτου ηλεκτρικού λεωφορείου στην Αθήνα, έχει δημιουργήσει ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα κομμένο και ραμμένο στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της υπηρεσίας ride-hailing. Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί ενώ η είσοδος και η έξοδος από το όχημα γίνονται από συρόμενες πόρτες.
Υπάρχει ένα πλήθος ηλεκτρονικών βοηθημάτων που διευκολύνουν την ιδέα ride-hailing, από συστήματα που διευκολύνουν τη ζωή του οδηγού και εντοπίζουν το όχημα σε περίπτωση προβλήματος, μέχρι συστήματα σύνδεσης με λογισμικό διαχείρισης στόλου για τους παρόχους αντίστοιχων υπηρεσιών.
Αναφορικά με τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, το BYD D1 είναι εφοδιασμένο με την μπαταρία Blade, η οποία του προσφέρει αυτονομία 418 χιλιομέτρων. Η τελική ταχύτητα είναι τα 130 χλμ/ώρα, ένω η ισχύς του κινητήρα είναι τα 100 kW με τη ροπή στα 180 Νm. Καθόλου άσχημα για ένα όχημα πόλης, δηλαδή.