Η Genesis φαίνεται αποφασισμένη να ανεβάσει τον πήχη στην κατηγορία των premium ηλεκτρικών SUV.
Το ολοκαίνουριο GV90 διαμορφώνεται ως η πιο πολυτελής πρόταση της κορεατικής μάρκας μέχρι σήμερα – και οι πόρτες τύπου coach χωρίς μεσαίες κολόνες αποτελούν ίσως το πιο εντυπωσιακό του χαρακτηριστικό.
Το πρωτότυπο Neolun που είδαμε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης φαίνεται πως μεταφέρθηκε σχεδόν αυτούσιο στην παραγωγή. Νέες φωτογραφίες κατασκόπων αποκαλύπτουν ένα δοκιμαστικό GV90 με τις χαρακτηριστικές αντικριστές πόρτες ανοιχτές, επιβεβαιώνοντας ότι η Genesis σχεδιάζει να διατηρήσει την τολμηρή αυτή λύση στο μοντέλο παραγωγής.
Το υλικό που διέρρευσε από το SH Proshots (μέσω TheKoreanCarBlog) δείχνει ξεκάθαρα τον μηχανισμό των θυρών σε λειτουργία, ενώ προσφέρει και μια πρώτη ματιά στο εσωτερικό.
Πατέντες που αποκαλύπτουν τον μηχανισμό
Η Hyundai Motor είχε καταθέσει μέσα στη χρονιά αρκετές πατέντες στην υπηρεσία ευρεσιτεχνιών των ΗΠΑ, στις οποίες περιγράφονται νέα συστήματα μανδάλωσης θυρών. Αυτά τα έγγραφα δίνουν μια καλή εικόνα για το πώς θα λειτουργεί ο μηχανισμός των πίσω θυρών στο GV90, επιτρέποντας την απουσία της κολόνας Β.
Η ίδια η Genesis έχει δηλώσει ότι το συγκεκριμένο σύστημα είναι πλέον έτοιμο για παραγωγή – και το GV90 θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα το χρησιμοποιήσει. Ωστόσο, οι πόρτες τύπου coach πιθανόν να διατίθενται μόνο σε πιο πλούσιες εκδόσεις, ενώ οι βασικές εκδόσεις θα συνεχίσουν με συμβατικό σχεδιασμό.
Πότε έρχεται και πόσο θα κοστίζει
Αν και η Genesis δεν έχει ανακοινώσει ακόμη λεπτομέρειες για εξοπλισμό και τιμές, όλα δείχνουν ότι το GV90 θα παρουσιαστεί επίσημα πριν το τέλος του έτους. Οι πωλήσεις υπολογίζεται να ξεκινήσουν στα μέσα του 2026.
Η τιμή εκκίνησης αναμένεται γύρω στα 100.000 δολάρια, με τις κορυφαίες εκδόσεις να ξεπερνούν τα 120.000 δολάρια.
Εσωτερικό σχεδόν ίδιο με το πρωτότυπο
Νέα πλάνα από το HealerTV δείχνουν δύο διαφορετικές διαμορφώσεις καμπίνας του GV90. Η μία υιοθετεί τα πολυτελή υλικά του Neolun, με δέρμα σε απόχρωση “Purple Silk” και κασμίρ “Royal Indigo”, ενώ η δεύτερη, πιο λιτή και μαύρη, πιθανότατα ανήκει σε χαμηλότερη έκδοση.
Τεχνολογία επόμενης γενιάς
Το μεγάλο SUV της Genesis λέγεται ότι θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα eM της Hyundai, η οποία θα προσφέρει έως και 50% μεγαλύτερη αυτονομία σε σύγκριση με τα σημερινά ηλεκτρικά της εταιρείας. Επιπλέον, αναμένεται να υποστηρίζει αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3 και πολλές προηγμένες λειτουργίες υποβοήθησης.
Το σύστημα infotainment θα περιλαμβάνει μια μεγάλη καμπύλη οθόνη 24 ιντσών, μέρος ενός πλήρως ψηφιακού cockpit.
Το μέλλον της Genesis
Η μάρκα επεκτείνεται σημαντικά τα επόμενα χρόνια: το πρώτο της υβριδικό, το GV80 Hybrid, έρχεται το 2026, ενώ μέχρι το 2027 αναμένεται και το πρώτο EREV της Genesis. Ένα νέο off-road SUV επίσης βρίσκεται στα σχέδια, με την εταιρεία να κρατά προς το παρόν μυστικό το χρονοδιάγραμμα.