Την απάντηση στο ερώτημα εάν τα ηλεκτρικά οχήματα ρυπαίνουν λιγότερο από τα συμβατικά στον κύκλο ζωής τους δίνει νέα έρευνα. Τα αποτελέσματα γέρνουν την πλάστιγγα σαφώς υπέρ των ηλεκτρικών οχημάτων σε σχέση με όσα κινούνται με υγρά καύσιμα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του International Council on Clean Transportation, του φορέα που αποκάλυψε το σκάνδαλο των εκπομπών ρύπων στους ντιζελοκινητήρες, τα ηλεκτρικά οχήματα, κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους, έχουν σημαντικά μειωμένους ρύπους σε σχέση με τα οχήματα που κινούνται με υγρά καύσιμα.
Η έρευνα δεν εξετάζει μόνο την τωρινή κατάσταση, αλλά και όσα εκτιμάται ότι θα ισχύουν και στο μέλλον, περίπου το 2030, όταν η χρήση των ηλεκτρικών οχημάτων θα είναι πολύ μεγαλύτερη, άρα και οι ανάγκες τους σε ενέργεια αυξημένες. Μάλιστα, η σύγκριση γίνεται με διάφορους τύπους καυσίμου και όχι μόνο την βενζίνη.
Σε όλες τις περιπτώσεις, φαίνεται πως το καλύτερο για τον πλανήτη είναι η χρήση του ηλεκτρισμού στην αυτοκίνηση. Μάλιστα, οι διαφορές είναι μεγάλες, αφού η επιλογή του ηλεκτρικού οχήματος είναι κατά 60% τουλάχιστον λιγότερο επιβαρυντική για το περιβάλλον σε σχέση με ένα όχημα που κινείται με τη χρήση υγρών καυσίμων. Η κατάσταση αναμένεται να είναι περισσότερο ευοίωνη και στο μέλλον, εξαιτίας των πλεονεκτημάτων της ηλεκτροκίνησης.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed.