Close

Το δίκτυο Tesla Supercharger εκτιμάται ότι αξίζει 100 δισ. δολάρια

Οι αναλυτές προσπαθούν να εκτιμήσουν την αξία του δικτύου Supercharger της Tesla, τη στιγμή που το NACS γίνεται το πρότυπο της Βόρειας Αμερικής και δίνει κι άλλο προβάδισμα στην εταιρεία στον τομέα της φόρτισης.

Ένας από τους κορυφαίους αναλυτές της Tesla πιστεύει ότι θα μπορούσε να αξίζει περισσότερα από 100 δισεκατομμύρια δολάρια.

Το δίκτυο Supercharger το μοναδικό παγκόσμιο δίκτυο γρήγορης φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και στη Βόρεια Αμερική είναι μακράν το πιο διευρυμένο και αξιόπιστο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Tesla ήθελε να προσφέρει μια υπηρεσία στους ιδιοκτήτες της και δεν ήθελε να το κάνει κέντρο κερδών, καθώς υπέθετε ότι θα εμφανιζόταν μια πιο ισχυρή βιομηχανία φόρτισης. Αλλά αυτό δε συνέβη στη Βόρεια Αμερική.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η GM και η Ford ανακοινώνουν τώρα ότι υιοθετούν το πρότυπο NACS της Tesla για να δώσουν στους αγοραστές ηλεκτρικών τους πρόσβαση στο δίκτυο Tesla Supercharger.

Ο Adam Jonas της Morgan Stanley, ένας από τους κορυφαίους αναλυτές της Tesla, προσπάθησε να εκτιμήσει τι είδους αξία θα μπορούσε να προσθέσει αυτή η επιχείρηση στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Ο Jonas και η ομάδα του πιστεύουν ότι μακροπρόθεσμα, η Tesla θα μπορούσε να παράγει και να αποθηκεύει τη δική της ηλιακή ηλεκτρική ενέργεια για να τροφοδοτεί τους Supercharger της. Με βάση αυτή την υπόθεση, δημιούργησαν μερικά σενάρια χρησιμοποιώντας διάφορα εκτιμώμενα ποσοστά μιλίων ΗΠΑ που διανύθηκαν με ηλεκτρικά οχήματα το 2030, μερίδια αγοράς Supercharger που τροφοδοτούν αυτά τα μίλια, μέση απόδοση 4 μίλια ανά kWh και έσοδα 0,32 $ ανά kWh.

Έτρεξαν αυτά τα σενάρια μέσω αποτίμησης στο καθαρό λειτουργικό κέρδος του 20X FY30 μετά από φόρους προεξοφλημένα με σταθμισμένο μέσο κόστος κεφαλαίου 9,0%.

Οι διαφορετικές αποτιμήσεις για το δίκτυο Supercharger της Tesla με βάση αυτούς τους αριθμούς είναι οι εξής:

Η “reasonable case” της Morgan Stanley προϋποθέτει 10% διείσδυση μιλίων, 50% μερίδιο Tesla στο Supercharging και 30% καθαρό λειτουργικό κέρδος μετά το περιθώριο φόρου για να οδηγήσει σε δυνητική καθαρή παρούσα αξία 3 $ ανά μετοχή για την επιχείρηση.

Η “plausible case” της Morgan Stanley προϋποθέτει 20% διείσδυση μιλίων, 70% μερίδιο Tesla στο Supercharging και 50% περιθώριο NOPAT για να οδηγήσει σε δυνητική καθαρή παρούσα αξία 14 $ ανά μετοχή.

Η “dominant case” της Morgan Stanley προϋποθέτει 30% διείσδυση μιλίων EV, 80% μερίδιο Tesla στο Supercharging και 70% περιθώριο NOPAT για να οδηγήσει σε δυνητική καθαρή παρούσα αξία 33 $ ανά μετοχή.

Η “monopoly case” της Morgan Stanley προϋποθέτει 50% διείσδυση μιλίων EV, 100% μερίδιο Tesla στο Supercharging και 80% περιθώριο NOPAT για να οδηγήσει σε δυνητική καθαρή παρούσα αξία 78 $ ανά μετοχή.

Με πάνω από 3 δισεκατομμύρια μετοχές σε κυκλοφορία, θα αποτιμούσε το δίκτυο Supercharger σε πάνω από 100 δισεκατομμύρια δολάρια σε τιμή ανά μετοχή 33 δολάρια.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top