Η Tesla εγκαινίασε ένα νέο σταθμό Supercharger V3 στο Βερολίνο, ενώ υποσχέθηκε ανάπτυξη του δικτύου των φορτιστών της σε όλη την Ευρώπη.
Μπορεί στις ΗΠΑ η Tesla να έχει στήσει ήδη ένα μεγάλο δίκτυο με τους φορτιστές της Supercharger, όμως η επέκταση της στην Ευρώπη φαίνεται να μην είναι το ίδιο γρήγορη.
Αρχικά, το δίκτυο των φορτιστών Supercharger που είχε φτιάξει η εταιρεία είχε ως στόχο τη μετακίνηση ανάμεσα σε μεγάλα αστικά κέντρα, με στρατηγική τοποθέτηση των σταθμών φόρτισης πάνω σε κύριες εθνικές οδούς.
Με την Tesla όμως να βγάζει όλο και πιο οικονομικά οχήματα, αρκετοί οδηγοί που δεν έχουν σημεία φόρτισης κοντά στο σπίτι τους θέλουν να αγοράσουν έλα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με τον κατασκευαστεί πλέον να προσπαθεί να παρέχει περισσότερες λύσεις για φόρτιση εντός πόλης.
Καλή η ηλεκτροκίνηση, αλλά τι γίνεται με τους σταθμούς φόρτισης σε Ελλάδα και ΕΕ;
Η εταιρεία έδωσε στην κυκλοφορία έναν νέο σταθμό Supercharger V3 στο Βερολίνο, για την υποστήριξη των τοπικών οδηγών, ενώ παράλληλα υποσχέθηκε ανάπτυξη του δικτύου των φορτιστών της σε όλη την Ευρώπη.
Ο Jeroen van Tilburg, ο διευθύνων μάνατζερ των υποδομών φόρτισης της Tesla στην Ευρώπη, δήλωσε:
Τώρα, ως μέρος της δέσμευσης μας για να κάνουμε την ιδιοκτησία των οχημάτων της Tesla εύκολη και βολική για όλους, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που δεν έχουν άμεση πρόσβαση σε φόρτιση στο σπίτι ή σε χώρο εργασίας, επεκτείνουμε το δίκτυο supercharging σε κεντρικές πόλης.
Οι πωλήσεις των οχημάτων της Tesla στην Ευρώπη αναμένονται να ανέβουν από το νέο έτος, με την έναρξη της παραγωγής των Model Y στο Gigafactory του Βερολίνου. Επίσης, θα ξεκινήσει και η παραγωγή του Model 3 εντός της Ευρώπης, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερες τιμές σε σχέση με την εισαγωγή των οχημάτων που παράγονται στην Καλιφόρνια.