Close

Tesla: Συμβιβάστηκε με την οικογένεια του μηχανικού που κατηγόρησε το Autopilot για το θανατηφόρο τροχαίο του

Πριν δύο ημέρες επρόκειτο να ξεκινήσει η δίκη για την υπόθεση Huang εναντίον Tesla, μια αγωγή που ασκήθηκε από την οικογένεια ενός άνδρα που σκοτώθηκε στο Tesla Model X του το 2018.

Η υπόθεση, ωστόσο, δεν θα πάει στις δικαστικές αίθουσες, καθώς η Tesla συμβιβάστηκε με την οικογένεια για ένα άγνωστο ποσό.

Ο Walter Huang οδηγούσε στη δουλειά του με το Model X του στις 23 Μαρτίου 2018, όταν το αυτοκίνητό του συγκρούστηκε μετωπικά με ένα τσιμεντένιο διαχωριστικό σε μια έξοδο στον αυτοκινητόδρομο των ΗΠΑ 101 στην Καλιφόρνια. Το μερικώς αυτοματοποιημένο σύστημα οδήγησης της Tesla, Autopilot, ήταν ενεργό εκείνη τη στιγμή και ο Huang το εμπιστευόταν αρκετά για να παίξει βιντεοπαιχνίδια στο τηλέφωνό του, παρόλο που είχε παρατηρήσει ότι το αυτοκίνητο είχε μπερδευτεί στη συγκεκριμένη διασταύρωση περισσότερες από μία φορές.

Το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών ερεύνησε τον θάνατο του Huang και δημοσίευσε τα ευρήματά του το 2020. Το NTSB βρήκε πολλά μέρη να ευθύνονται. Το παραπλανητικό μάρκετινγκ του Autopilot από την Tesla, όπως συνεντεύξεις βίντεο όπου ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Elon Musk, χειριζόταν το σύστημα χωρίς να κρατά τα χέρια ή τα μάτια του στο δρόμο και μια οργανωμένη επίδειξη αυτοοδήγησης συνέβαλαν στην εσφαλμένη εμπιστοσύνη του Huang στο σύστημα υποβοήθησης οδηγού.

Η αδρή σχεδίαση λειτουργικού πεδίου του συστήματος ήταν επίσης ένας παράγοντας. Η Tesla χρησιμοποιούσε βιομηχανικά πρότυπα υλικά της εποχής, αλλά έφτασε τα όριά τους σε τέτοιο βαθμό που ο τεχνολογικός προμηθευτής της Tesla, η Mobileye, τέλειωσε την εμπορική τους σχέση.

Το NTSB κατηγόρησε επίσης τον οργανισμό των αυτοκινητοδρόμων της Καλιφόρνια, το CalTrans. Η ζωή του Huang θα μπορούσε να είχε σωθεί εάν το CalTrans είχε αντικαταστήσει έναν κατεστραμμένο απορροφητήρα σύγκρουσης που είχε σκοπό να προστατεύει τα οχήματα από το σκυρόδεμα του αυτοκινητόδρομου.

Η έκθεση NTSB είχε μια σειρά από συστάσεις για άλλες κυβερνητικές υπηρεσίες που θα μπορούσαν να αποτρέψουν μελλοντικά ατυχήματα όπως αυτό. Μεταξύ αυτών, ζήτησε από την Εθνική Διοίκηση Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας να κάνει τη δουλειά της, συμπεριλαμβανομένης της αξιολόγησης των νέων τεχνολογιών που αναπτύσσονται από αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Tesla για να δει αν είναι πραγματικά τόσο ασφαλείς όσο ισχυρίζονται οι εταιρείες και να αξιολογήσει τη διεπαφή χρήστη της Tesla, στην οποία βρήκε σφάλμα σε αυτή την περίπτωση καθώς και στον θάνατο του Joshua Brown το 2016.

Το NTSB κάλεσε ακόμη και τη Διοίκηση Επαγγελματικής Ασφάλειας και Υγείας, ζητώντας της να εκδώσει καλύτερες πολιτικές εργοδοτών σχετικά με τη χρήση τηλεφώνων κατά την οδήγηση. Ο Huang εργαζόταν στην Apple και έπαιζε παιχνίδια σε ένα iPhone κατά τη διάρκεια των μετακινήσεών του.

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top